Voi jumalauta! Juuri pujottelukilpailun voittaneella Kostelicilla taitaa olla testosteronia vähän enemmänkin veressä. Hyi helvetti, miten ruma nainen! Miksi mokasit, Tanja! Kulta meni...
Janica "Günther" Kostelic
4
574
Vastaukset
- Guerrero
Tanja on ikuinen kakkonen.
Kostelic voitti kolmannen kullan eli hänestä
tuli MM-alppihiihtokuningatar 2005 ja Pärson
jäi kahdella kullallaan kakkoseksi..
Muut olivat massaa kuten Puttipää.- L.Brandy
voitti jo pujottelun maailmancupin ja omaa mahdollisuudet voittaa myös kauden tärkein eli kokonaiscup vaikka on osallistunut vain yhteen ns. vauhtilajikisaan. Jos nyt jää jossain kinkkukisassa toiseksi ei se vielä tee häviäjäksi.
- Guerrero
L.Brandy kirjoitti:
voitti jo pujottelun maailmancupin ja omaa mahdollisuudet voittaa myös kauden tärkein eli kokonaiscup vaikka on osallistunut vain yhteen ns. vauhtilajikisaan. Jos nyt jää jossain kinkkukisassa toiseksi ei se vielä tee häviäjäksi.
Poutiainen voitti vain yhden puikkakisan ja
sen perusteella voitti puikkacupin.Eli Tanya
voitti tasaisuudellaan sen.Kokonaiscupia ei
voi voittaa koska loppukauden paino on vauhti-
lajeissa.Pärson,Kostelic tai Götschl voittaa
kokonaiscupin.
Itse veikkaan Pärsonia.
- ursula
Näin naikkosena olen katsellut näitä menijöitä.
Kostelitz näytti kyllä äijältä. Takapuolessa oli toppaukset molemmin puolin ja peruukki päässä. Mutta ikävä kyllä naama ja nyrkit näyttää vanhan itäblokin
Jarmila Kratoksihlovalta (parta ajettu). Anja tiukka tyttö ja Taija tyttö joka haluaisi olla poika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337