Sain oman huoneen ja nyt haluan jotenkin sisustaa sitä. Kertokaa mitä teillä on omassa huoneessa, muuta kuin sänky, pöytä ja vaatekaappi. En halua mitään turhaa roinaa joka kerää pölyä, koska joudun itse siivoamaan. Ja mitä laitan seinille?
Oman huoneen sisustus
4
428
Vastaukset
- SisustajaJätkä
Joku kiva luontoaiheinen taulu, kirjahylly, kuva perheestä tai parhaasta ystävästä, juliste suosikkielokuvasta tai bändistä. Siinä vaan esimerkkejä mutta seinille voi ripustaa mitä vaan kunhan vain seinät kestää. :)
- sisäiloinen
Mun huoneessa: Pieni kirjahylly, missä on muutama kirja, TV ja nallekokoelma. Seinillä hyvin onnistuneita matkavalokuvia kehystettynä, Suomen muotoinen puinen kello ja mummon tekemä ristipistotaulu. Kirjoituspöytä, joka muuttuu meikkauspöydäksi, kun nostaa kannen. Nojatuoli, sänky ja paljon tyynyjä. Kuntolaite sängyn alla.
- talousmiesNo1
Älä laita seinille paljoa reikiä tms, tulee pian sekavaksi ja epäsiistiksi.
Hanki iso laatikko johon laitat kaikki tavarat mitä et viitsi laittaa kauniisti omalle paikalleen. Järjästelet sit kun on voimia. Ei kuitenkaan banaanilaatikkoa, tai jotain hedelmälaatikkoa, sitä ei saa pitää vakituiseen asuinhuoneessa. - 13wee
Blaablaaaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743062
- 742944
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi311295