olet ikävä nainen

olisinpakuollut

mielisairas vanha haahka

18

698

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elluhalloyb

Kaikki me kuollaan joskus..
      Jotkut huomen ..jotkut tänään....👍😏

• peukkusille

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

• Elluhalloyb

Ap..
        Tiiätkö säkin kuolet..jos et anna poltaa..
        Madot syö sunt...😯😏😋👍

• 5cardcharlie

Turha varmaan on ahmia masennuslääkkeitä, koska ne tekevät itsestäsi masentavan, kuten niiden tarkoitus ja nimikin on.

Aika hyvin olemme ideoineet tyttöjen kanssa juttua, kun jos itse laitan jotain uskomattomia oikean elämän kertomuksia, draamaa, tyttöjen kertomia: eli omaa mieltä huolestuttavia asioita.

Tämä on täysin uskomaton tapahtuma mikä itselleni tapahtui: laitoin pikkusormen vahingossa kylpyhuoneen oven väliin ja toisella kädellä laitoin ovea kiinni, se pikkusormi jäi saranan väliin, huomasin jutun ohhoh, itsekin ihmettelin että miten voi olla mahdollista tuollaistakin tehdä.

• EnkäOle

ku kotka!

-YleissivistysHaloo-

• 5cardcharlie

Tuollaisia kummallisia onnettomuuksia sattuu helposti "pikkuhiprakassa" aamuyölläkin, helposti.

Luunmurtumajutut, aika ikäviä aina jos sattuu, oikeastaan kyllä tytöt voivat innostaa olemaan käyttämättä alkoholia ollenkaan, jolloin aamutkin olisivat mukavempia ja pirteitä.

• vanhemmiten

näin se on juu, surullista

• Vanhahaahkaki

Jjoo, rakkauttaan ei voi valita, sulla kävi nyt näin huono säkä.

• Onikävänkohdelöytynyt

Aplodit tälle!

• No johan pomppas ;o). Mitä varten sä toivot että olisitpa kuollut? Kai siihen joku perusteltu syy on, ja ei ilmeisemmin ainakaan minusta johtuva syy.
      Vanha? Minäkö? No toivon että josku olen ja saan joskus kokea vanhanakin olemisen.

• lueppauudestaan

Etkö osaa lukea. Siinä luki, että olisinpa kuollut. Eli kirjoittaja toivoi omaa kuolemaansa. Haahkan takia varmaan.

• lueppauudestaan kirjoitti:

Etkö osaa lukea. Siinä luki, että olisinpa kuollut. Eli kirjoittaja toivoi omaa kuolemaansa. Haahkan takia varmaan.

Osaan lukea ja tulkita, mutta sinulla on näköjään jotain ongelmaa siinä! Enhän minä voi kirjoittaa tuota sanasta sanaan, ETTÄ OLISIMPA KUOLLUT, koska MINÄ en sitä itselleni ole toivonut, enkä tarkoittanut, vaan se on AP:n toive, joten miksi olisin kirjoittanut MINÄ muodossa.
        Äly hoi, ymmärrys älä jätä!

• Paljastuitpösilö
        YksK-Nainen kirjoitti:

Osaan lukea ja tulkita, mutta sinulla on näköjään jotain ongelmaa siinä! Enhän minä voi kirjoittaa tuota sanasta sanaan, ETTÄ OLISIMPA KUOLLUT, koska MINÄ en sitä itselleni ole toivonut, enkä tarkoittanut, vaan se on AP:n toive, joten miksi olisin kirjoittanut MINÄ muodossa.
        Äly hoi, ymmärrys älä jätä!

Tää on mies hameessa 😅😅😅😅

• helpottaakoJo

Aika tyhjentävä. Ikävä palstalla toivot olevasi kuollut ja haukut naisen vanhaksi haahkaksi. Hieno suoritus!

• Haahkapa

So??? (Eläimet eivät kärsi mieleterveysongelmista) ainakaan luonnossa elävät!

• kirjoitusvirheotsikossa

Olen ikävä mies*

• carminaburanaunilääke

Ei se mitään enää haittaa. Kuolen pian kuitenkin.

• LueHuuliltaniSe

Onko tämä joku salatieteilijöiden draamakurssi, hä ?
      Taidan aloittaa huomenna onnellisuuspillereiden käytön koska vain otettu lääke voi auttaa ja te tosiaan tarvitsette apuani.
      Jospa osa syntyvästä hyvinvoinnista heijastuisi kanssa ihmisiin.
      Ei yksilöillä ole tietenkään mitään arvoa että vaikka kaikki kuolisimme tältä istumalta niin samaa kuoleman kulttuuria toistaisimme halusimmepa tai emme. Jos minä lähiaikoina kuolen, se laskettakoon aikuisen kätkytkuolemaksi.
      Oletteko lukeneet Hellyyden anatomian ?
      Robotiikka tai mielikuvitus ei korvaa aitoa ihmistä. Mutta yritetään! Korvataan ihmiset. Ei kukaan huomaa mitään.
      Lapsenne korvataan myös.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5410
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      21
      2377
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1617
    4. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      235
      1592
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      93
      1477
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1416
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1175
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      9
      1153
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      321
      1145
    10. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      313
      1108
    Aihe