mielisairas vanha haahka
olet ikävä nainen
18
698
Vastaukset
- Elluhalloyb
Kaikki me kuollaan joskus..
Jotkut huomen ..jotkut tänään....👍😏- peukkusille
👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
- Elluhalloyb
Ap..
Tiiätkö säkin kuolet..jos et anna poltaa..
Madot syö sunt...😯😏😋👍
- 5cardcharlie
Turha varmaan on ahmia masennuslääkkeitä, koska ne tekevät itsestäsi masentavan, kuten niiden tarkoitus ja nimikin on.
Aika hyvin olemme ideoineet tyttöjen kanssa juttua, kun jos itse laitan jotain uskomattomia oikean elämän kertomuksia, draamaa, tyttöjen kertomia: eli omaa mieltä huolestuttavia asioita.
Tämä on täysin uskomaton tapahtuma mikä itselleni tapahtui: laitoin pikkusormen vahingossa kylpyhuoneen oven väliin ja toisella kädellä laitoin ovea kiinni, se pikkusormi jäi saranan väliin, huomasin jutun ohhoh, itsekin ihmettelin että miten voi olla mahdollista tuollaistakin tehdä. - EnkäOle
ku kotka!
-YleissivistysHaloo- - 5cardcharlie
Tuollaisia kummallisia onnettomuuksia sattuu helposti "pikkuhiprakassa" aamuyölläkin, helposti.
Luunmurtumajutut, aika ikäviä aina jos sattuu, oikeastaan kyllä tytöt voivat innostaa olemaan käyttämättä alkoholia ollenkaan, jolloin aamutkin olisivat mukavempia ja pirteitä. - vanhemmiten
näin se on juu, surullista
- Vanhahaahkaki
Jjoo, rakkauttaan ei voi valita, sulla kävi nyt näin huono säkä.
- Onikävänkohdelöytynyt
Aplodit tälle!
No johan pomppas ;o). Mitä varten sä toivot että olisitpa kuollut? Kai siihen joku perusteltu syy on, ja ei ilmeisemmin ainakaan minusta johtuva syy.
Vanha? Minäkö? No toivon että josku olen ja saan joskus kokea vanhanakin olemisen.- lueppauudestaan
Etkö osaa lukea. Siinä luki, että olisinpa kuollut. Eli kirjoittaja toivoi omaa kuolemaansa. Haahkan takia varmaan.
lueppauudestaan kirjoitti:
Etkö osaa lukea. Siinä luki, että olisinpa kuollut. Eli kirjoittaja toivoi omaa kuolemaansa. Haahkan takia varmaan.
Osaan lukea ja tulkita, mutta sinulla on näköjään jotain ongelmaa siinä! Enhän minä voi kirjoittaa tuota sanasta sanaan, ETTÄ OLISIMPA KUOLLUT, koska MINÄ en sitä itselleni ole toivonut, enkä tarkoittanut, vaan se on AP:n toive, joten miksi olisin kirjoittanut MINÄ muodossa.
Äly hoi, ymmärrys älä jätä!- Paljastuitpösilö
YksK-Nainen kirjoitti:
Osaan lukea ja tulkita, mutta sinulla on näköjään jotain ongelmaa siinä! Enhän minä voi kirjoittaa tuota sanasta sanaan, ETTÄ OLISIMPA KUOLLUT, koska MINÄ en sitä itselleni ole toivonut, enkä tarkoittanut, vaan se on AP:n toive, joten miksi olisin kirjoittanut MINÄ muodossa.
Äly hoi, ymmärrys älä jätä!Tää on mies hameessa 😅😅😅😅
- helpottaakoJo
Aika tyhjentävä. Ikävä palstalla toivot olevasi kuollut ja haukut naisen vanhaksi haahkaksi. Hieno suoritus!
- Haahkapa
So??? (Eläimet eivät kärsi mieleterveysongelmista) ainakaan luonnossa elävät!
- kirjoitusvirheotsikossa
Olen ikävä mies*
- carminaburanaunilääke
Ei se mitään enää haittaa. Kuolen pian kuitenkin.
- LueHuuliltaniSe
Onko tämä joku salatieteilijöiden draamakurssi, hä ?
Taidan aloittaa huomenna onnellisuuspillereiden käytön koska vain otettu lääke voi auttaa ja te tosiaan tarvitsette apuani.
Jospa osa syntyvästä hyvinvoinnista heijastuisi kanssa ihmisiin.
Ei yksilöillä ole tietenkään mitään arvoa että vaikka kaikki kuolisimme tältä istumalta niin samaa kuoleman kulttuuria toistaisimme halusimmepa tai emme. Jos minä lähiaikoina kuolen, se laskettakoon aikuisen kätkytkuolemaksi.
Oletteko lukeneet Hellyyden anatomian ?
Robotiikka tai mielikuvitus ei korvaa aitoa ihmistä. Mutta yritetään! Korvataan ihmiset. Ei kukaan huomaa mitään.
Lapsenne korvataan myös.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108