Tästä lähtien palstalla käsitellään vain pitkäveto-kohteisiin liittyviä asioita.
Miksiköhän eri keskustelupalstoilla on omat nimet? No siksi, että siellä keskustellaan vain ja ainoastaan sitä aihetta koskevia juttuja.
Eikö olis mukava, jos jonain päivänä täällä nähtäis taas voittavia singlekohteita?
Itse en ainakaan käsitä miten palsta vajosi nykytasolleen?
Palautetaanpa palstalle kuri ja järjestys!
20
1989
Vastaukset
- HeteroMies
Samaa mieltä, palstalle pitää saada palstan nimen mukainen taso, joka on vedonlyöntikohteista keskusteleminen, ei mistää muusta.
Eihän ruoka palstallakaan keskustella mistään auton huollosta.
No niin järjestys palstalle ja jos ei ole mitään pitkävetoon liittyvää kirjoitettavaa, niin parempi silloin pitää turpansa kiinni. - l-tepi
Jos ei palstalla saa enää kirjoittaa homoista, niin tarkoittaako se sitä, ettei tänne saa jakaa pitkävetovihjeitä, joissa on HIFK (=Homot Ilman Fyysistä Kuntoa)?
- Robinhomo87
Mode on ilmeisesti päässyt taas vapaaksi linnasta, koska palstalta alkoi kadota asiallisia vihjeitä, mutta hinttijutut saivat jäädä. Olen kuullut huhuja, että mode on istunut monta tuomiota nuorten poikien hyväksikäytöstä.
- Kylmät__kädet__
Tarinat nuorista kolleista ja Taavetista ovat netin parhainta antia.
- Rer-ard69696
haha..tääl pyörii vieläki sama levy mitä vuosiakausia sitten.
- kauansitten
Kaikki alkoi kun tänne vuosia sitten tuli joku hörhön näköinen teppo joka väitti olevansa malli. Oli juuri aloittanut vedonlyönnin kun sanojensa mukaan mallin toimistosta poistuessa ovella kompastui kynnykseltä kadulle rähmälleen ja samalla tuuli puhalsi nenän editse lunastamattoman pitkäveto lappusen missä merkittävä voitto, -Aah, nyt tiedän mikä minusta tulee-.
- aika-avaruus
Vieläks sä teppo oot malli ? Muistelin, että olit kova matkustelemaan. Mihin ajattelit seuraavaks matkustella ? Kelpaisko Tepolle matkaseura ?
- DonKyösti
Teppo on varmaan lähtenyt takaisin kotimaahansa Vietnamiin muovipulloista tekemällään soutuveneellä, kun ei ole miehestä kuulunut mitään vuosikausiin?
- KurkunImijä
Eikö se kempeleläinen Noora mennyt naimisiin jonku thaikku-ukon kanssa, voisko kyseessä olla Teppo ??
- kaaauansitten
tarina jatkuu näin, et tämä teppo vetovihjeiden sijaan vain lähinnä runkkaili palstalla. eikä ole tervehtynyt meno niistä päivistä, eikä parane
- fittufetti2
Eikä siinä vielä kaikki! Teppo terrorisoi myös ruoka- ja parisuhdepalstoja jutuillaan. Taavetti ei ollut ainoa, joka kärsi hermoromahduksen Tepon käsittelyssä. Myös ruokapalstan Vanha kokki sekosi, kun Teppo ei jättänyt häntä rauhaan.
- Vihjesaitti
https://vihjesaitti.webnode.fi
Tuonne tulee meiltä omat valinnat päivän kohteille, sekä myös bonustarjontaa. Käyköö kurkkaamassa!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565430Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141637
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2391620- 931487
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231426Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681185Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91163Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3241150Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3241136