Miltä kuulostaa työ, jossa päätät itse työskentelyaikasi ja jonka voit tehdä kotoa käsin?
Onko se sitten pari tuntia aamulla vai haluatko mieluummin käyttää yöllä aikaa, sen päätät itse.
Palkka riippuu siitä, miten paljon itse teet. (Ansio vaihtelee 200-3000/kk). Ja me maksamme palkan viikoittain!
Tämä ei ole telemarkkinointia. Työnimike on chat operaattori.
Meillä on alamme parhaimmat edut ja yrityksemme kasvaessa jatkuvasti, tarvitsemme myös uusia tekijöitä.
Me koulutamme sinut etukäteen ja sinulla on aina tukena valmentaja.
Et tarvitse kuin toimivan netin ja koneen. Edellytämme hakijalta täysi-ikäisyyttä.
Linkistä pääset ilmoittautumislomakkeeseen ja tutustumaan tarkemmin työnkuvaan.
http://www.asiakas-palvelut.com/signup-form/?ref=AM
Työtä tarjolla!
AnnikkaMalinen
1
306
Vastaukset
Miksi palkkaa ei rehellisesti makseta suoraan tilille, kuten normaalisti työntekijöille maksetaan? Kuulostaa valitettavasti hämärähommilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e672090- 1041901
- 1451661
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851367- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701142