Ryhmähaastattelut huhtikuussa alkavaan matkustamohenkilökunnan koulutukseen alkaa olla ohi, jännitetään täällä tulevia yksilöhaastatteluja :)
NoRRa 2018 yksilöhaastattelu
18
3566
Vastaukset
- Eiooohi
Nyt on alkanut uusi haku. Ei ole ohi ryhmikset!
- Oke
Okei, eli uudessakin haussako rekrytään nimenomaan huhtikuussa alkavalle kurssille? Ajattelin että huhtikuun kurssin hakijat oli nyt tässä ja uudessa haussa (mikä oli näköjään lokakuuhun asti) haetaan myöhemmin alkaville kursseille.
- Roooooo
Oliko ryhmähaastattelut vaikeita?
- Pöööööö
Teknisesti ei, mutta haasteita vaikutti olevan siinä että pysyttiin tehtävän annossa. Monet puhuivat aidasta kun kysyttiin seipäästä ja tietysti jännitys vaikuttaa tehtävissä suoriutumisessa.
- HaC
Kuinkahan moni nyt on saanut kutsun yksilöhaastatteluihin? Itse olen menossa maanantaina.
- Kokelas18
Olin maanantaina 29.1 ryhmiksessä ja vielä ei ole kuulunut mitään. Toisessa ketjussa oli joku perjantaina 26.1 ryhmiksessä ollut saanut eilen kutsun yksilöhaastatteluun.
- Ajdkdbdbd
Millaiset ne kielikokeet on?
- Kokelas18
Ryhmiksessä keskusteltiin englanniksi aiheesta x. Melko suppeahko oli tässä vaiheessa, haastattelit kertoivat kartoittavansa kielitaitoa paremmin jatkoon päässeiltä sitten yksilöhaastattelujen yhteydessä. Olettaisin että työhaastattelu pidetään osittain englanniksi.
- Hmm1133
Onko joku saanut soittoa yksilöhaastatteluun joka oli ryhmiksessä ma 29.1?
- Kokelas18
Noup. Olin myös tuolloin!
- pelottaajännittää
Yksilöhaastattelusta kommentteja? Millaista oli, oliko vaikeita kysymyksiä?
- Hmm1133
Onko kukaan vieläkään joka oli ma 29.1 ryhmiksessä saanut soittoa yksilöön?
- Justjoo0
En mä ainakaan... alkaa kyl ihmetyttämään kun ei kuulu yhtään mitään...
- Hmm1133
Kukaan saanut soittoja yksilöhaastatteluihin?
- Kokelas18
Ei oo kuulunut yhtikäs mitään...
- Uteliasuneton
Onko joku yksilöissä käynyt saanut jo soiton ja kutsun kurssille? Tai vaihtoehtoisesti onko joku saanut jo hylkyviestin..?
- Norrra
Pitääkö paikkansa, että staffpointin kautta hakeneet pääsevät suoraan yksilöhaastatteluun?
- iik
Staffpointin kautta kun teki videohaastattelun, niin pääsi suoraan yksilöhaastatteluun. Itsellä se tällä viikolla. Onko kellään antaa jotain vinkkejä mitä siellä kysytään, ilmeisesti englanniksi osa haastattelu?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743052
- 712921
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191772- 271681
- 241667
- 201640
- 481317
- 381293
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289