Moikka, :) etsin pelikavereita tuohon ja muihinkin peleihin, Pc.lle, jos sulla kiinnostusta luoda oma myös isompikin peliryhmä/joukkue niin sekin olisi ihan mukavaa. :)
Jotain itsestäni, :) Hmmm, hankalaa :D mutta, olen siis 35v eli vähän vanhempi pelaaja, mutta pärjännyt ihan hyvin peleissä :D Olen naimisissa, asustelen vantaalla ja luonteeltani oon rento, huumorintajuinen ja tykkään käydä myös salilla :)
Joten jos kiinnotuit ja olisit mielellään myös vähän vanhempi pelaaja, :) Niin laita viestiä tulemaan ja katsotaan jos saataisiin hyvä pelikaveri porukka yhteen :)
PS: Muita pelejä tähän vielä mitä omistan: The Division, Ghost recon (wildlands), Payday 2 ja
Call of Duty WWII. Siinä ainakin muutamia, ja ainahan niitä voi hankkia lisääkin :)
T. Tounyman
Rainbow six siege
Touny82
1
184
Vastaukset
no siis oon 14 mutta voin tulla pelaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981380
- 691250
- 1161150
- 911100
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256948Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18915- 37887