Muistaako joku kun 90-luvulla Finnairin lennoilla myytiin suklaata, jonka pakkauksessa oli mummon kuva? Me kutsumme sitä mummosuklaaksi. Vieläköhän sitä saisi jostain tai löytyykö vastaavaa suklaata?
90-luvun mummosuklaa
8
1741
Vastaukset
- noese
sun pitää vaan laihduttaa. unohda suklaat.
- MummoSuklaataNam
Brungberg´in Sweet Home, ne olivat niitä "mummosuklaita". Olivat muuten harvinaisen hyviä.
Kannattaa varmaankin kysyä suoraan Brunbergin tehtaalta Porvoosta,mikäli tekevät sitä.
Luullakseni sitä tehdään nykyisin nimellä, Brunbergin Tryffeli. Niitä ostin ja aika samanlaisilta maistuivat,en ole kuitenkaan täysin varma ovatko juuri samalla reseptillä,mutta hyviä ovat.
https://www.brunberg.fi/tuotekategoria/tryffelit/- EjKiitos
Kookosrasvaroskaa.
- TähänOnTultu
Ja palmuöljy vasta paskaa onkin.
- TasapainoinenIhminen
Onneksi meillä kaikilla on valinnanvapaus syödä sitä mistä pidämme,matkustaa sinne mistä pidämme jne.
Kuinka ristiriitainen, katkera ja negatiivinen ihminen voi olla että jaksaa ja viitsii kommentoida sitä mistä muut pitävät tai tekevät.
Itse elän hyvin tasapainosta elämää,en välitä ja ota kantaa muiden tekemisiin sekä tykkäämisiin. - PointsAre
TasapainoinenIhminen kirjoitti:
Onneksi meillä kaikilla on valinnanvapaus syödä sitä mistä pidämme,matkustaa sinne mistä pidämme jne.
Kuinka ristiriitainen, katkera ja negatiivinen ihminen voi olla että jaksaa ja viitsii kommentoida sitä mistä muut pitävät tai tekevät.
Itse elän hyvin tasapainosta elämää,en välitä ja ota kantaa muiden tekemisiin sekä tykkäämisiin.Siitä huolimatta täältäkin kannatuspisteet Brunbergin Tryffeleille.
- Kiittämättömyys
Huomaatko että joku ystävällinen on vastannut sinulle koskien mummosuklaa kysymystäsi.
Olisiko mielestäsi aiheellista kiittää vastaajaa?- Kiittämättömyys
PS. Kommentti oli tarkoitettu ketjun aloittajalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732785
- 632684
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101505- 151402
- 481257
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91219