Mulla lukuisia Zooplus-ostoksia syksyltä, ostot kyllä kirjautuneet, mutta ei hyväksytty. Lisäksi tein maksupyynnön 20 eurosta jo muutama viikko sitten, sähköpostivahvistus tuli, mutta rahoja ei kuulu. Asiakaspalveluun otin yhteyttä jo joulukuussa, mutta ei vastausta. Täytyy kai siirtyä Bonuswayn käyttäjäksi.
Onko muilla toiminut Bonari?
Muilla ongelmia bonari.fi:n kanssa?
Harmittaaa
3
1474
Vastaukset
- Bonari.fieitoimi
Ei ole etkä ole ainut. Asiasta tehty valitus kuluttajavirastoon ainakin näin alkuun.
- mitatapahtui
Bonarin bonuksiin liittyvät nettisivut on poistettu, ja domain muutettu korkeakorkoisten lainojen sivustoksi. Taisi jäädä rahat sinne sisään. Tuskin niitä enää ulos mistään saa.
- Anonyymi
Taisi aika monella jäädä rahaa sinne sisään. Korkeakorkoisten lainojen välittäminen tai mainostaminen näyttäisi Googlen hakutulosten mukaan olleen bonaria ylläpitäneen firman yksi liiketoiminnan muodoista jo silloinkin kun bonari-sivusto oli pystyssä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857395- 965364
- 2484468
- 444435
- 623217
- 482636
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222318Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘282291- 402172
- 412154