Hei!
Tarvetta ois uudelle puhelimelle(samsung) sekä GoPro kameralle. Löytyykö Krabilta, mikä ois hintataso ja laatu? Kokemuksia varmaan löytyy. Kiitos vastauksista etukäteen...
Elektroniikka
3
722
Vastaukset
Oman kokemuksen mukaan,, Thaimaassa ei ole sen halvempia kännykät kuin Suomessakaan.
Tosin esim. samsung:lla on halpisversio juurikin aasian markkinoille. J2 puhelin on hyvin suosittu omien thaituttujen keskuudessa. Kuvienlaatu ei kovin hääppönen ole. Menee kännykkäkuvina, mut muuhun niistä ei paljon ole. Sekin maksaa sen 100€ verran euroissa.
Itse ostin puhelimen juuri ennen edellistä matkaa, niin katselin oman puhelimeni hintoja Thaimaassa. Missään en nähnyt sitä edullisemmin saatavana.
Toki tiskinalta voi edullisia puhelimia löytää, mut onko ne aitoja, jos hinta huomattavasti edullisempi?
Myös takuu, voi olla hankalaa suomesta käsin.
Jos kuitenkin hankit puhelimen Thaimaasta, pyydä jo liikkeessä heidän muuttaa siihen käyttökieleksi suomi. ฟินแลนด์. Voi olla hankala itse löytää jos, käyttökieli on Thai.- XiaomiX10
Onko google tai you-tube sulle joku uusi juttu? Olet avuton.
- Zoymymo42x
Onko käytöstavat sulle täysin tuntematon käsite, äitis on epäonnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038172- 1105723
- 2855134
- 495013
- 763787
- 583011
- 662727
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222528Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292512- 452471