Jooh elikkäs kertokaahan jotain hyviä tai vähemmän hyviä seikkailu/toiminta leffoja. Pirates of The caribbeanit olen katsonut, samoin myös Indiana Jonesit ja niistä tykkäsin paljon. Jotain semmosta minä iskeen teiniin!
Seikkailuelokuvia
6
2061
Vastaukset
- Onhannäitä
Lara Croft: Tomb Raider/Angelina Jolie -elokuvat varmasti kiinnostavat ko. genren faneja.
National Treasure/Nicolas Cage -elokuvat
Da Vinci -koodi, Enkelit & Demonit, Inferno/Tom Hanks
Oldie goldies: Vihreän timantin metsästys ja Niilin jalokivi/Michael Douglas ja Kathleen Turner
Star Wars -sarja
Sahara/Matthew McConaughey
Zorrot/Antonio Banderas
Kolmet muskettisoturit: Rautanaamio etc./Leonardo diCaprio
Prince of Persia/Jake Gyllenhaal
Sherlock Holmesit/Robert Downey Jr.
Steampunkkia: Herrasmiesliiga/Sean Connery
Conan – barbaarit/Arnold
Highlanderit/Christopher Lambert
Thor -elokuvat/Chris Hemsworth
Muumio-elokuvat
Skorpionikuningas/The Rock
13. soturi/Antonio Banderas
Venäjältä: Wolfhound
Wuxia elokuvat useimmiten: esim. Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme, Hero, Lentävien tikarien talo, The Warlords. - Meppi_Savomua
Unikeko- Woody Allenin leffa. Siinä on ihan oikea orgasmikone.
- roppotti
Nälkäpelit, Labyrintit (maze runner), Divergent elokuvat
- King
Vihreän timantin metsästys ja Niilin jalokivi ovat todella hyviä kasari-pläjäyksiä! Ehkä vihreä timantti on hivenen ja jalokivi on välttämätön jatko-osa, näin sen nään. Tosin Niilin jalokivessä on vähän turhaa parisuhde draamaa, muuten tuo mieleen Kadonneen aarteen metsästäjät, kuvaus samantyylinen ja Vihreän timantin metsästys kuvaus on ku Indiana Jones tuomion temppeli.
- Seikkailijatar
Muistuupi mieleen seikkailukomedioita ; Matka Maan Keskipisteeseen, Congo ja Land Of The Lost ja tietenki ne Jurassic Park-elokuvat jotka ei nyt ihan komediasarjassa ole.
- Seikkailijatar
.... niin ja Sormusten Herra- elokuvien jälkeen tulivat ne Hobitti-elokuvat. Ovat hyvin samantyylisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374765Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4851460Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59840
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48748Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707