MInun mielestäni aivan kaikki ihmiset maapallolla ovat tasa.arvoisia keskenään ja heille pitää olla samat oikeudet ja lait, nyky yhteiskunnassamme kuitenkin naisten asema on hyvin heikko ja konkreettisena esimerkkinä siitä naisen euro on vain kahdeksankymmentä senttiä. Myös naisten esineellistäminen on hyvin yleistä maassamme, jota minun rentona feministinä on vaikea niellä.
Mielestäni myös kaikki heteroseksuaalisen mainonnan tuottajajille pitäisi laatia ehdot siitä että heidän pitää alkaa tuottaa mainoksia myös homojen, lesbojen ja muiden vähemmistön edustajien kanssa. ja myös tiettyä stereotypiaa voimistavien laulujen poistamista internetistä kuten biisi: Tytöt tykkää. jonka kertosäteessä lauletaan kuinka "tytöt tykkää pojista ja pojat tykkää tytöistä" pitäisihän kaikkien jo tänä päivää tiedostaa ettei tuollainen sovellu nyky nuorison näkyville ja anna heille väärää luuloa todellisuudesta jossa kuitenkin jokainen saa tykätä mistä vaan, tai kenestä vaan.
T. Katri 39v
Tasa-arvo ja sukupuolineutraalisuus
RentoFeministi
0
151
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e651977- 1041901
- 1441649
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151641- 1031609
- 851587
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2851357- 1191289
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241160- 701132