Olen alkanut yhä enemmän haaveilemaan siitä ,että joku mies runkkaisi minun isoa kullia ja ottaisi spermat suihin.Olen väsynynyt vaimon pihtaamiseen.Ymmärrän kyllä, mutta miestä tekisi mieli.Onko muita kohtalotovereita.
62v miehen unelma
7
3725
Vastaukset
- Biukkeli017
Missäpäin sua vois runkata. Imisin mielelläni kulliasi ja nielisin spermasi. Olen 42v ukm ja myös kyllästynyt vaimon pihtailuun
Hep
- Oispaihana
Olen 44v. Pelkkä ajatuskin kun luin viestisi sai Munani kovaksi.
- isogubbe
Moi! Missä päin asustelet,kulli on jo kovana.Olis ihana työntää sinun suuhun ja antaa tulla kovaa.
Olen Tampereen kupeesta ukm ja samat on mietteet myös minulla...
- bi41
kulli kovana ajatuksesta et ottaisi vanhemman löysän isn munan suuhun ja tuntisin miten se alkaa kasvamaan mielettömän suureksi,runkkaisin välillä.tahtoisin nähdä miten se roiskauttaa spermat kätteeni.ottaisin lopuksi suuhuni jossa se sykkisi valuttaen loput spermat.
- Nahaton
Kunpa löytyisi Hesasta sinkku/leski gubbe joka kutsuisi kylään vaikka vakkariksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184