Ihan on pakko vaan vittuillessa kysyä teidän mielipiteitä kyseisestä biisistä? Mielellään sitten arvostelua kiitos.
Bittersweet
14
875
Vastaukset
- metallifriikki
Biisissä musiikkivideota myöten ehkä halutaan tuoda julki Suomi-kuvaa terävimpien tähtien kautta. Itse en siitä pidä, joku voi tykätäkin. Melankolian tulkinnassa on mielestäni vielä matkaa esimerkiksi Sentencediin ynnä muihin mielestäni tämän alan "expertteihin".
Vähän myös häiritsee se, että Valon ja Ylösen äänet eivät soinnu yhtään yhteen, vaikka näin on varmasti tarkoitettukin. - Ephemeral
Eihän sitä kappaletta voi kuunnella. Minustakaan Valon ja Ylösen äänet eivät sovi yhteen lainkaan ja enpä minä kappaleesta muutenkaan hirvittävästi pidä.
Ei sitä kuuntele, niin ei sitä kuuntele.. - ------
En siedä ollenkaan Laurin ääntä.
- Aviendha
alkuperäinen versio kyseisestä biisistä on iskevämpi kuin valon ja ylösen laulamana..
apocalyptica on aina ollut mahtava orkesteri, heitä en syytä tästä "syrjähypystä"..,
valo ja ylönen raiskaavat koko biisin... - bloody.mary
laurin ääntä en kyllä siedä, mutta viisussa on yks pirun hyvä kohta jossa sanat menee jotenkin näin;
bittersweet
i want you
i´m only wanting you
and i need you
i´m only needing you
eli se mahtipontinen osuus.
sanat vähän kliseiset mutta eipä se näin huonosti englantia taitavaa kauheasti harmita. - himmeLI
Aluksi kuulostaa ihan hyvältä ku Valo laulaa oikeen matalalta mutta sitte ku se Lauri alakaa rääkymään nii ei sitä kuuntele pirukaa!!
- thegodofallmortal
Joo en itekään jostain syystä voi sietää sen Laurin lauluääntä ollenkaan. En tiä. Kait se osaa laulaa, mut se ääni vaan on mun mielestä karsea. muuten hyvä biisi.
Biisi olisi muuten aivan saatanan hyvä mutta ne kaks prklen pelleä pilaa koko biisin. Laurikin kuulostaa siltä että olisi äänenmurros vasta tulossa ja v.valosta on turha mennä edes sanomaan mitään opettelisi edes laulamaan kunnolla eikä vaan mumisis. Apocalyptica toimii muutenkin paremmin ilman mitään ylimääräisiä ääniä.
- ihru
mutta ei mikäää apocalyptican bittersweetti vaan entwinen
- -bitter-
Se biisi on sairaan hyvä, ne äänet toimii loistavasti toistensa vastakohtina. Ainut että Villen äänestä ei saa kovin hyvin alussa selvää.. Mutta video on sitte vielä parempi.
- Jermu
Bittersweet ei lähde!
Biisi junnaa paikallaan, Laurin ja Villen äänet ei sovi yhteen ja sävellystä ei voi edes sanoa sävellykseksi!
Biisi ei olisi ikinä saanut julkisuutta ilman Villeä ja Lauria.
Haluaisin vain tietää mitä Apocalyptica - ja Eicca - keksii seuraavaksi...kun on ässät jo vedetty hihasta.
Toivottavasti Jonne Aaron ei vain kompastu tuohon ansaan!
Terveisiä vaan Jonnelle: Jos Eicca soittaa sulle ja kysyy lähdetko mukaan vuosisadan spektaakkeliin : ÄLÄ TEE SITÄ!
Kadut loppuikäsi tuskaista sessiota!- thegodofallmortal
Jep. Jonna Arska meidän oma rockstaramme...
Nainen joka varasti Axl Rosen lavaheilumisen ja Hanoi Rocksin pukeutumistyylin...ja yhdisti siihen kivoja, melodisia poppibiisejä. Ja tärkein on tietty se vaikea lapsuus..tuollasella sekoituksella saa jo kaikki Suomen teinitytöt puolelleen.. - Poison
thegodofallmortal kirjoitti:
Jep. Jonna Arska meidän oma rockstaramme...
Nainen joka varasti Axl Rosen lavaheilumisen ja Hanoi Rocksin pukeutumistyylin...ja yhdisti siihen kivoja, melodisia poppibiisejä. Ja tärkein on tietty se vaikea lapsuus..tuollasella sekoituksella saa jo kaikki Suomen teinitytöt puolelleen..Etten olisi aistivinani pientä mustasukkaisuutta herra Aaronia kohtaan? ;) Ei sillä että suuren suuri Negative-fani olisin, voisivat hankkia siihen musiikkiin vähän lisää sitä omaperäisyyttä näin aluksi, mutta en vain ymmärrä miksi sitä Jonne-ressua pitää jatkuvasti haukkua, ihan ok-tyypiltä vaikuttaa.
- thegodofallmortal
Poison kirjoitti:
Etten olisi aistivinani pientä mustasukkaisuutta herra Aaronia kohtaan? ;) Ei sillä että suuren suuri Negative-fani olisin, voisivat hankkia siihen musiikkiin vähän lisää sitä omaperäisyyttä näin aluksi, mutta en vain ymmärrä miksi sitä Jonne-ressua pitää jatkuvasti haukkua, ihan ok-tyypiltä vaikuttaa.
Mustasukkaisuutta? Enpä nyt tiedä mistä tässä olisin mustasukkainen? Siitä että pikku tytöt tykkää..suosiosta...tuskin.
Tämähän on siis ihan minun oma mielipide, mutta kun kyseisen bändin videota katselee, niin heti itselle tulee nuo jutut mieleen. Siis et tässä on nyt käytetty hyväksi Hanoi Rocksin ja Gunnarien keksimiä asioita..
Kyseessähän voi olla tositarina tai sitten helvetin hyvin keksitty ja rakennettu bisnes idea.. Oikeasti. Lastenkodista rikkauteen.. Tää on niin peruskamaa et voiko se enää olla totta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363817- 122586
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos372005Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211751Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311546- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101331Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4941281- 141266
- 821262