onko kukaan menettänyt hermojaan tuossa lupapiste hommassa, näyttää siltä että luvan hakijalle eli maksajalle on sysätty työt jotka aikoinaan kuullui kunnan rakennustarkastajalle
aleneeko nyt rakennusluvan hinta kun itse tekee kaikki työt ja vastailee aivan älyttömiin juttuihin mitkä ei normaalisti kuuluisi rak lupa h akemukseen
lupapiste.fi käyttökokemuksia
2
296
Vastaukset
- Anonyymi
Lupaa haettaessa on selvää että tarvittavat dokumentit pitää olla.
Toinen juttu on kun haet toimenpidelupaa maaseudulle jossa riittää ilmoitus , esim: 50m2
Halkovaja. Ohjeen mukaan kuulet naapuria, esität piirustukset hankkeesta siis asemakava kiinteistöstä jossa aiottu rakennuksen sijainti merkitty.
Ei siis voi olla savuhormia eikä lattiakaivoa.
Täällä tälläinen rakennus olisi toimenpideluvan varainen. Jos olen ymmärtänyt luetun tekstin oikein ja niin kuin ohjeet on kirjoitettu.
Kunta tämän hyväksyy kun rakennusjärjestys niin sanoo.
Lupapiste sensijaan olettaa että rakennus tehdään pääkaupungin erottajalle tai espalle.
Vaatii työnjohdon, selvityksen maa-aineksista missä näiden sijoituskohde on. Kulkuväylän suojarakenteet, tönjohtajan palkkaamista, lisäksi monta muuta kiusallista asiaa. Lopuksi olet saanut aloitusluvan ja rakentanut liiterin, valmiiksi et vain saa millään
Kunnasta on otettu yhteyttä että kuittaavat toimenpiteen valmiiksi mutta lupapiste urputtaa että työnjohto puutuu , onko hanke vielä ajankohtainen, vaikka rakennus on ollut valmiina 10 vuotta ja säännöt ovat muuttuneet löysemmäksi 3 kertaa mutta rakennuksia ei ole edes aloitettu vaikka ovat valmiina olleet pitkään.
Ihmeellinen tuo lupapiste.
Pelkään että tässä käy siten että rakennus on luvaton ja pitää purkaa pois ja tekijä teljetään vankilaan kun on rakentanut toimenpideluvalla liiterin, lisäksi vielä sakot.
Ihmeelliseksi asia muuttuu kun näistä toimenpiteellä tehdyistä rakennuksista on pitänyt maksaa kiinteistöverot taulukon mukaan. Että missä se virhe sitten onkaan.
Onko säädäntöä tehty silmät ummessa vai ? Suomea rakentava asukas rikollinen. - Anonyymi
No pakkokos on hypätä byrokratian rattaisiin.
Pääsee paljon helpommalla kun tekee vaan ja jos joku nilkki rakennusvalvonnasta herää ja kyselee niin käske kirjottaa papereihinsa että tehty on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih364686Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4811413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77913
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53891- 59830
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.47736Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57707