Lomalla lieksassa

Diapamilla.kulkee

Hei vaan kaikki höpönassut. Pääsin niuvanniemen psykiatriseltaosastolta viikon lomalle. Huomenna meen autolautalla kolille ja sieltä jäähiihdän nurmeksen ja rautavaaran kautta takaisin hoitoo.
Lähteekö kulaan mukaan? Vaimo ei pääse lähtemään kun hän on oksennustaudissa ja naapuri on messuilla virroilla.
Tarvii sukset ja eväät. Tarjoan ruoat rautavaaran pumpulikitkossa ja savon pysäkillä munkkikahveet

11

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiitos.tarjouksesta

Kula kyllä kiinnostaa mutta kitkopitoiset ruuat eivät oikein miellytä oksennustautiaikaan.

• Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

Saako mukaan ottaa Ilja Janitskinin lipun?

• Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

Tarkotin jotta lentolipun iljan luokse. Jäesin kuopijon lentokentälle matkan varrella. Minä voesin istuva ahkiossa sinun kyyvissä, laskettas yhessä mäkkee myötämäett

• Lieksan-persu

Minä oon luullu jotta valtaosa Lieksan porukasta on siun kavereita sieltä Nievanniemestä

• Eipankolla

Niuvassa on kuulemma oma osasto näille nyrjähtäille nyky suvakeille.
      No välillä nekin pääsee lomille.Mutta lääkkeet unohtuu ottamatta.
      Ja sen huomaa aina täällä palstalla.

• ihahaa-hevonen

nämä lieksan rasset pitäs pistää jonoon ja vuoron peään antaa paskoja selkään
        mutta onneksi lieksa on siellä josakin sianperseen takana ja ei häiritse sivistyneempää maailmaa

• suytruysruyt
        ihahaa-hevonen kirjoitti:

nämä lieksan rasset pitäs pistää jonoon ja vuoron peään antaa paskoja selkään
        mutta onneksi lieksa on siellä josakin sianperseen takana ja ei häiritse sivistyneempää maailmaa

Suvakki alkaa uhoomaan, vaikka ei siitä ole mihinkään, kun on samaa sisäsiittoista sakkia kuin matutkin!

• Varoppa ettet jää Kuopiontietä ylittäessä auton alle.

• Rasse.jetkaa.ja.ruuhi

Voe helekutti tuota en ottanu huomioon. Nyt hä mue hokasin, mä meen tien ali kallan siltojen kohdalta. Tie turvattu

• jatkuu-ja-jatkuu

Lieksa on hyvä lomailukohde, täälä paijataan kuin somppuja ikään 20-v on kulunut jotta heilahtanut -siis täysin lomaillen ja lisälomarahojakin on vällin pukattu jopa 0,5milliä-
      -ja lomailu senkuin jatkuu

• pelleilyä

Minä kyllä luulen,että tuolla menolla hakevat kesken loman takaisin minne kuulutkin.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      61
      2260
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      32
      1724
    3. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      10
      1534
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      375
      1529
    5. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1484
    6. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1357
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1108
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      106
      1091
    9. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      9
      1054
    10. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      979
    Aihe