Kertokaa kokemuksianne kyseisestä majoituksesta.
Olemme menossa kyseiseen paikkaan ekaa kertaa ja olisi kiva kuulla jo jotain etukäteen.
Myös hyviä ravintoloita saa vinkata!
Parque Tropical, Lanzarote
3
256
Vastaukset
- Kirjathyllyssä
Tästä on jo vuosia kun olen tuossa ollut majoittuneena. Siis sehän sijaitsee ihan keskeisellä paikalla Puerto del Carmenin rantakadun läheisyydessä ja Playa Granden rannalle sekä ravintoloihin on ihan tosi lyhyt matka.
Huoneistojen sisustus on kuulemma justiinsa uusittu, mutta ei ne olleet pahemmat silloinkaan kun minä siellä olin. Oikeastaan ihmettelen että miksi ne on pitänyt uusia. Olisiko joku samanlainen systeemi kuin Suomessa, siis että remontit saa verovähennyksiin. En tiedä, ihan OK ne olivat silloin kun siellä olin. Hyvä valinta teiltä majoitukseksi. - Yllläpito
Lanzaroten jutut kuuluvat kanariansaaret osioon. Tämä palsta on mannerespanjan asioille.
- Uusituthuoneet
Ihan OK paikka. Ei mitään pahaa sanottavaa. Huoneet on uusittu hiljakkoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853141
- 883003
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191792- 271691
- 211681
- 241677
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321316Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299