Minä olen yrittänyt yli tunnin näitä, mutta en saa mitään aikaiseksi. En löydä kaavoja netistä tai mistään. Harmittaa etten saa tehtäviä tehtyä! Voisitteko auttaa minua ? :/
Ruusujen verollinen myynti 9928 €
Ruusujen toteutunut bruttotuotto 21 %
Tuotteiden verollinen ostohinta ollut keskimäärin 3,36 €. Pysyy ennallaan myös tulevan kuukauden aikana.
Tuotteiden verollinen myyntihinta ollut raporttikuukautena keskimäärin 5,35 €.
Toteutunut hävikki 1295 € verottomin ostohinnoin
-Tavoitteet-
Ruusujen bruttotuottotavoite 25 %
Hävikkitavoite 9 % (ostohinnoin % toteutuneesta myynnistä)
1. Mikä oli ruusujen keskimääräinen myyntipalkkio-% raporttikuukautena?
2 .Mikä pitäisi olla tuotteen verollinen myyntihinta, jotta bruttotuottotavoite-% toteutuisi? Tee hinnoittelulaskelma käyttäen hävikkitavoitetta.
3. Miten muuttuisi ruusuista kertyvä veroton euromääräinen bruttotuotto, jos ruusut myytäisiin tuottotavoitteen toteuttavalla hinnalla (kohdan 2 hinta) ja kappalemääräinen ruusujen myynti pysyisi edellisen jakson tasolla
4. Paljonko ruusuja pitäisi myydä, jotta sama euromääräinen bruttotuottomäärä (kohdan 3 tavoitebruttotuotto) saavutettaisiin, jos ruusut myytäisiin hintaan 4,99 €? Hävikki toteutuu tavoite-%:n mukaisesti.
Ongelmia kotitehtävien kanssa - Liiketalous
Liiketalous
1
412
Vastaukset
- Anonyymi
Täälä sama ongelma...... saitko tehtävät tehtyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742982
- 682857
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261622
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269