Mä käyn kävelttämässä yhtä ruunaa (ratsastan sillä) ja oon tässä nyt jonkin aikaa sitä kävelyttänyt. Meillä sujuu ihan hyvin väistöt, pysähykset ja kentän kuviot. Peruutukset on vielä hieman hiomisen tarpeessa. Maastossakin on käyty jonkun verran. Oon aina koittanu tehä sillä samoja harjotuksia käynnissä, mitä ollaan tehty tunneilla muilla hepoilla, mutta nyt alkaa mulla ideat loppua sen suhteen että mitä tekisin sen kanssa. Ideoita?
Niin ja itse olen suurinpiirtein helppo C tasoa ratsastuksessa, että sen mukaisia juttuja, kiitos!
Mitä tehdä kävelytys hepan kanssa?
Kävelijä_
2
162
Vastaukset
- Fannywa
No kokeile mennä vaikka maa puomeja :D Tai keksi joku rata jota mennä, esim siinä vois vaikka pujotella ;)
- Angillian
Tosiaan, pujottelurata on hyvä. Laita maapuomit n. metrin etäisyydelle toisistaan ja mene ne pitkittäissuunnassa läpi. Sitten pystytolpat jonoon ja pujottelu tai voltti joka tolpan ympäri niin että joka toisen kierrät oikeassa kierrossa ja joka toisen vasemmassa kierrossa. Takaisin tolppien väliin ja peruutus keskellä niitä. ( Opettaa peruuttamaan suoraan. )
Tässä nyt muutama ajatus mitä tuli mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692723
- 632664
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91480- 151392
- 381233
- 441216
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81197