Uusperheiden lapset usein rumia: tässä syy

Uusäiti.kärsii

Heidän biologinen äitinsä on ruma. Siksi mies on lähtenyt kälppimään lasten kanssa. Lapsiraukat kantavat tätä ristiä ja ovat siksi niin hankalia lapsina ja teineinä. Heitä kiusataan kaikkialla: koulussa, myöhemmin työelämässä. Vielä vanhainkodissakin kiusataan. Siksi he ovat luonnehäiriöisiä itsemurhakandidaatteja. Biologisen paskan äitinsä vuoksi! Vain heidän uusi äitinsä kärsii tilanteesta enemmän, kuin lapset itse.

13

441

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissuonääliö

BLAAAA blaaaa

• sadullevastine

Eihän se nyt touuuudellakaan mene noin kuten avaaja kuvittelee.

Biologinen äiti on kaunis ja viisas, siksi hän on jättänyt miehensä, kun on ollut niin paljon vientiäkin. Mies ottaa tämän vuoksi uuden muijan, joka on ruma kuin sika. Sellainen nainen pysyy varmasti rinnalla hamaan tappiin ja on kiitollinen, kun on mies, jonka kalsareita ja sukkia saa pestä.

Miehen lapset ovat tietenkin kauniita ja viisaita, kun ovat tulleet äitiinsä, mutta uusi muija saattaa porsia yhden pienen ruman possun, jota tietenkin pitää maailman kauniimpana kultahippusena.

• Hupsis

Aloittajan tekstistä huokuu kateus lasten äitiä kohtaan jonka hän hyvin lapsellisen tapaan osoittaa ihmisen muuttumattomia ominaisuuksia arvostelemalla.

Ajatteleppas miten ne lapset on tehty. Mies on todistettavasti jotain tyydytystä tämän naisen kanssa saanut kun jälkikasvuakin on siunaantunut.

Vain huonolla itsetunnolla varustetut ihmiset haukkuvat toisia ihmisiä.

Sinusta aloittaja tulee mieleen ihminen jonka kasvot ovat vääristyneet ja ruman näköiset kun olet noin täynnä mustasukkaisuutta kateutta ja vihaa. Ei kovinkaan nätti kuva.
      Ihmisen sisin heijastuu ulospäin mikroeleinä. Ne eleet muuttavat kasvojen ilmeitä vaikket sitä huomaakaan. Oletko varma ettet näytä kuvaamaltani ihmiseltä?

• Lähdetäänsiitä

Ensinnäkin tuo aloittaja on mies ja pahasti sairas.

• Lissuonsairasmies

Se on lissu ,joka on alkoholisoitunut katkera mieleltään sairas vanha ihminen, ei hänellä ole ketään ,yksin juopottelee ja kirjoittaa katkerana tänne.

• Lähdetäänsiitä

Niin Lissuhan se, mutta Lissu on miehentapainen otus. Ei ehkä ihan oikea. :D

• Seontransu
        Lähdetäänsiitä kirjoitti:

Niin Lissuhan se, mutta Lissu on miehentapainen otus. Ei ehkä ihan oikea. :D

Lissukka on juoppo transu.

• totuuus

Ap. Sinun sielusi on ruma, sillä kukaan järkipäinen ihminen ei sano lapsista tuollaisia asioita.

• Lissuonääliö

Lissulta on järki lähtenyt jo aikoja sitten hän on sairas päästään.

• Lähdetäänsiitä

Lasse se on, ei Lissu.

• Voi hyvänen aika, että oli ruma vaimo, entäs jos olikin ruma mies, jonka ego ei kestänyt kaunista vaimoa?

• kaunisnainenmäoon

Jos ei olisi rumia, ei olisi kauniitakaan. Pitää olla verailukohde jotta voi sanoa onko kaunis tai ruma.

• En.ole.ruma

Mun isä lähti kälppimään ilman mua ja mun veljeä enkä oo ruma ja mua ei kiusattu koulusa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2640
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2582
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1597
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1520
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1450
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1372
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1177
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1096
    Aihe