Alkaa huumori loppumaan

hehhhe

..ei sinuun vaan itseeni niin et jo naurattaa miten tyhmä voi olla ihastuneena ja omaan toimintaan joka ollut kovin mitään sanomaton viime kerroilla. Olisin halunnut kertoa sinulle liikaakin..kysyä mitä kuuluu........sanat jää kun hämmästyn kerta toisensa perään 😫 tyhmä pää!

11

946

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihastunutnaaine

Oletko nainen vai mies? Mistä kaupungista olet? Joskus sitä vaan ei saa toiselle sanotuksi mitään vaikka päättää että seuraavalla kerralla kyllä juttelen.. Tiedän tunteen.. Sitä varmaan jännittää liikaa ja tietysti työympäristö vaikuttaa ehkä asiat olisi toisin jos kohtaisi jossain muualla vapaa-ajallaa :) tsemppiä sulle rohkeasti vaan juttelemaan vaikka helppo sanoa itselle käy vähän samalla lailla joka kerta :)

• Hehhhe

Mies. Naiset on joskus vaikeita mut kyllä tällainen ujompi mieskin osaa 😫 hän on upea. Kahville kun uskaltaisi pyytää. Ei tämä aina vaikeaa ole.... parempia päiviä löytyy monia

• Ihastunutnaainee

Itse en ainakaan sinkkuna pahoittaisi mieltäni jos minua kahville joku pyytää päinvastoin kyllä me naiset taidetaan kuitenkin olla aika otettuja sellaisesta :) voithan tehdä sen vaikka vitsaillen ala puhumaan vaikka että vähän meinaa väsyttää kun tuli aamulla niin kiire ettei kerennyt kahvia keittää sit kysyt että juotko sä kahvia ja jos vastaa kyllä niin naureskellen vastaa että mä voin joskus tarjota sulle kupin kahvia :)

• Anonyymi

Tuohon sun ujouteen just olenkin vähän ihastunut, itse sen verran reipas jo ollut meidän suhteen jotta nyt odotan kyllä sun aloitetta. Alkaa tuntumaan että olen mokannut olemalla liian tungetteleva? N->M

• ahdistavaaajatella

Miehenä sanoisin että ei noita työpaikkaihastumisia tai kiinnostuksia voi ottaa tosisaaan.
      Naisista ei koskaan tiedä, siellä on varattuja flirttailemassa ja osa naissita voi ihastua mieheen todella pinnallisesti. Sitten alkaa juoruilu ja mustamaalaus jne.

Nykyisellä työpaikalla on useampikin mielenkiintoinen nainen, mutta kun ei heitä paremmin tunne niin se tekee tilanteen vaikeaksi.

Ja miten hemmetissä noissa olosuhteissa pyydät ketään ulos?
      Facebookin kauttako?
      Mutta entäs jos toinen onkin varattu ja/tai ei lainkaan kiinnostunut joten kohta koko työpaikka pitää sinua jonkinlaisena naisten metsästäjänä?

Naiset katsselee silmiin ja hymyilee sekä pientä flirttiä on ilmassa. Kuullut myös huhuja että joku nainen olisi kiinnostunut.
      Mutta työpaikalla se tuntuu vain mahdottomalta.

Pitäisi tutustua jossain muualla vaikka sattumalta törmäten, mutta ei sellaiseen ole tuuria tietysti.

Olen niin erilainen miehenä että jaksaisin sekaantua tuollaiseen sosiaalisen työpaikkasekoiluun että kynnyt tehdä aloite on mount everestin kokoinen.
      Eikä asiaa auta että naiset osaavat kyllä näyttää kiiinnostusta, mutta eivät lainkaan luoda mahdollisuuksia aloitteelle tai tehdä itse aloitetta joten jäät miettimään että onko se kiinnostus vain sun omassa päässäsi vaikka kuinka "ilmiselvää" se olisikin.

• Anonyymi

Totista totta kirjottaa..ahdustavaaaajatella. ter...M/EK

• Henzuli85

Täällä myös yksi hölmö ihastunut ja pää aivan
      tyhjä 😅
      Olen kolmekymppinen nainen ja todella ihastunut töissä reilusti vanhempaan mieheen🙈
      Mies pyörii nyt mielessäni päivittäin..öisin..24/7.. tekisi koko ajan mieli kysyä häneltä jotain...mutten kehtaa, kun en ole varma tykkääkö hän minusta.
      Ujous ottaa vallan..en ole ikänä ihastunut työkaveriin aiemmin..hölmöä tänne kirjoitella, mutten kehtaa kertoa lähimmälle ystävällenikään että olen ihastunut milteen 20v vanhempaan mieheen..
      Vaikka ikähän on vaan numero..mutta elämäntilanne on ehkä pikkasen erilainen kolmekymppisellä kuin viiskymppisellä😅
      Nii ja enhän mä ole edes sinkkukaan..eli pitäisi vissiin unohtaa koko juttu..vaikeaaaaaa!! Mutta minkä tunteilleen vaan voi..kylläpä helpotti purkaa tää edes tänne😅

• Anonyymi

No nyt vähän vinkkiä et missä tämä tapahtui

• Anonyymi

No miten kävi ihastuksen kanssa? Saitko suun auki? :)

• Anonyymi

Mulla ei ole mitään mahdollisuutta mihinkään. Kiitos sulle.

• Anonyymi

Miksi ei?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      37
      4875
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      498
      1541
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1080
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      998
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      923
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      901
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      850
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      804
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      48
      758
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      57
      717
    Aihe