Toteutuuko toiveeni saada perhe vielä saman pöydän alle:) jos asia sinulle näytetään??
Löydänkö kumppanin joka yhdistää perheeni jälleen kasaan? Vai onko minut tarkoitettu kulkemaan yksin loppuelämäni? On ollut/tapahtunut kaikenlaista:( minusta itsestäni riippumattomista syistä. Olisin onnellinen jos asiat kääntyisi vihdoinkin hyvin/Happy end<3
Taika asia joka on minulle tärkeä
3
192
Vastaukset
Toivonkipinäelää
Hei, ei perhettä pöydän alle, vaan sen ympärille:) ja asiathan on jo alkaneet kääntyä parempaan, oletko huomannut? Ja et ole yksin sä ystäväin, on taho ( sosiaalipuoli) joka kasaa perhettänne yhteen. Vaikeudet alkaa olla jo taakse jäänyttä elämää. Tiedän, että on tapahtunut kaikenlaista pahaa ja sinä olet mennyt virran mukana. Nyt pyyhi kyyneleesi ja nosta leukaa ylös, hyviä asioita alkaa tapahtumaan hyvää vauhtia, vihdoinkin sinun sanaan luotetaan :)
T. Taika- Toivonkipinäelää
Palautetta näkemääsi.
Minun elämässäni ei ainakaan vielä näy mitään merkkejä paremmasta? Kaikki asiat junnaavat paikallaan ja elämäni on jatkunut ilman suurempia muutoksia? Haluaisin ymmärtää tarkemmin mitä nuo näkemäsi asiat voisivat olla (niitä hyviä asioita)?Toivonkipinäelää
Näen, että ihmissuhteesi alkaa toipumaan ja sen myötä alkaa myös virrata niitä hyviä asioita elämääsi. Luota ihmisiin, älä enää pakene, sillä vain näin toimimalla saat sen, mistä olet haaveillut. Tee itsellesi aikataulut ( lukujärjestys ) ja noudata itsellesi laatimia asioita pilkun tarkasti. Näin saat arjen rullaamaan ja tulee oikeanlainen järjestys elämään. Sulle on nyt annettu suunta, mitä kohti kulkea :)
T. Taika
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465627Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5742092Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821154Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771003
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.56895- 59880
- 228834
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768