Mikä kohta rannasta on aikuisille fiksuin? Mies voi katsella vaimon vilutusta . Siisti juttu ei törkyilyä.
Yyteri vaimo vilauttaa?
9
2500
Vastaukset
- Turhaa-haihattelua
Sulle ei missään. Ei susta ole.
Naturismi ei ole mitään vilauttelua!- puhe.ja.käytäntö
<<Naturismi ei ole mitään vilauttelua!>>
Teoriassa ei, käytännössä kyllä. - Muita-ovat
puhe.ja.käytäntö kirjoitti:
<<Naturismi ei ole mitään vilauttelua!>>
Teoriassa ei, käytännössä kyllä.Silloin ne vilauttelijat eivät ole naturisteja, vaan joukkoon tuppautuneita ekshibitionisteja.
- Minäainakin
Sulkevatko termit pois toisensa, vai voiko henkilö olla kumpaakin?
- Kysyjäxx
Niin onko joku alue rannasta sopivin ?
- Ei-kinkyilyä
Jos minä havaitsen rannalla jotain seksuaalista toimintaa, hälytän virkavallan paikalle. Naturismiin kun ei seksuaalisuus liity. Vilauttelijat vaan valtion kyytiin.
- perapervo69
oikeesti....
- Ei-kinkyilyä
perapervo69 kirjoitti:
oikeesti....
Melkein joka kerta siellä käydessäni olen tuon tehnyt.
Kyllä peruskäyttäytyminen pitää osata! - Paikalle-tilattuina
perapervo69 kirjoitti:
oikeesti....
Etkös ole tätä foorumia lukenut?
Etkös ole ihmetellyt, miksi ne poliisit on siellä käyneet aina kun joku esiintyy säädyttömästi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492338- 262213
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271545Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161534- 1241447
- 191093
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71984Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut117954Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad89944Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333883