Käsikirjoitus Jukka Lindströmin pääministerihaastatteluun päivän politiikasta:
Herra pääministeri.Tervetuloa haastatteluun. Näin koomikkona pidän tätä haastattelun järjestämistä tärkeänä.
Pääministeri: Kiitos
JUkka Lindström: Joo. Meiltä koomikoilta usein unohtuu juuri tuo kiitollisuus meidän koomikkojen lahjoista. Me koomikot olemme usein niin kiittämättömiä meidän koomikkojen älykkyydestä ym.
Koomikkona kysyisin, miten pääministerikaudellaan olette kokeneet meidän koomikkojen roolin politiikan vaikuttajina. Itse olen useinkin koomikkona joutunut ajattelemaan tätä meidän koomikkojen roolia politiikassa. Koomikkona kysyisinkin; että voitteko luonnehtia tätä suhdettanne meihin koomikkoihin, vaikka kysymässä onkin nyt koomikko Jukka Lindström.
Pääministeri: Kyllä.
Jukka Linström: Kiitos. Muistelen, kun aloitin itse koomikkourani, jouduin usein miettimään meidän koomikkojen suhdetta politiikkaan. Nyt, kun olen toiminut kohta vuosikymmenen koomikkona, olen tullut siihen tulokseen, että me koomikot jne jne
Pääministeri: Niin?
Jukka Lindström: Kiitos haastattelusta. Näin koomikkona oli todella antoisaa kuulla pääministerin mielipiteitä. Meille koomikoilla kun usein jää tuo politiikka aika vieraaksi, vaikka me koomikot kyllä seuraamme yhteiskunnallisia asioita, mutta usein meidän koomikoiden tulee seurattua politiikkaa vain humoristisella kannalta.
Mutta tämähän on meille koomikoille niin luonteenomaista. Itse ole ainakin koomikkona näin kokenut.
Pääministeri: Kyllä?
Jukka Lindström: Joo. Kiitos haastattelusta. Me koomikot helposti ohitamme haastateltavan mielipiteet. Itse koomikkona olen ainakin pitkän koomikkourani aikana näin juuri asian ymmärtänyt niinkuin meidän koomikkojen kannalta.
Jari Lindströmin pääministerihaastattelu
Ulallaoleva
0
383
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717