5 kpl. 3 naarasta ja 2 urosta tai ainakin luulen koska ne 2 on kirkkaamman värisiä.. oliskohan noin 5-8 cm. Satakunnan alueella. 10€/ tinkaa
Myydään Kongontetroja
7
430
Vastaukset
- don
Mitähän mahtais maksaa rahdit niille fisuille Kuopioon tai olisko teillä käyntiä täälläpäin.
Olisin kiinnostunut! jartsi61@hotmail.com- TKP
En uskaltais laittaa niitä millään rahdilla kun en varmaan osaa "paketoida" niitä sillai et ne pysyis hengissä sen ajan..
- lappilainne
TKP kirjoitti:
En uskaltais laittaa niitä millään rahdilla kun en varmaan osaa "paketoida" niitä sillai et ne pysyis hengissä sen ajan..
Niin mie voisinpa vaik maksoo niistä 50 ekee korokeintaan.
ookkonä ottanu ne mistä?
Mut oon lapista ja jaksakko sie tänne asti niitä tuua..!? Voisin mie maksoo ehk vähä enemmänki..!?
satasen...!? - TKP
lappilainne kirjoitti:
Niin mie voisinpa vaik maksoo niistä 50 ekee korokeintaan.
ookkonä ottanu ne mistä?
Mut oon lapista ja jaksakko sie tänne asti niitä tuua..!? Voisin mie maksoo ehk vähä enemmänki..!?
satasen...!?Pori ja Turku.. kuulostaako tutulta.. Ne kalathan kuolee tossa matkalla jos mä lähden niitä sinne rahtaamaan.. Et tosi hyvä vitsi.. :)
- Vaari-o
Mailaa mulle!
Katto osoite tuolta mun profiilisivulta...- TKP
postiin..
- TKP
...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682640
- 622582
- 681772
- 241597
- 201520
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81177- 251096