Nii elikkäs tänne kaikki nuoret jotka on kiinnostunu bändistä, jotka tuntee jonku joka on, tai puuttuu jäseniä jne. Niin tänne voi sit kertoa:
Mistä on:
Mitä soittaa:
Millaisen bändin haluaa:
Minkä ikästä porukkaa hakee:
Ite oon Oulusta, soitan kitaraa ja laulan. Etin basistia ja rumpalia, ehkä toista kitaristia rock/punk rock bändiä varten. Semmosta 13-15 porukkaa mielellään
Kaikki jotka on kiinnostunu bändistä TÄNNE!!!!
8
498
Vastaukset
Lasketaanko suun soittaminen? Olen ammattilainen ja teen työtä ruokapalkalla.
- MassaOnPaskaa
Jos tykkäät suuta soittaa niin ylä-asteen massapaska porukat kuulostavat oikealta paikalta sinulle
MassaOnPaskaa kirjoitti:
Jos tykkäät suuta soittaa niin ylä-asteen massapaska porukat kuulostavat oikealta paikalta sinulle
Sinulta ovat näköjään jääneet "ylä-asteen" äidinkielen tunnit välistä. Eikun yhdyssanoja opeteltiinkin jo ala-asteella..
- MirandaUusi13wee
En oo!
- MrObvious
Ymmärtääkseni sunua ei siinä tpauksessa kaivattu täällä.
- MirandaUusi13wee
Saa sanoa kyllä on mielipiteensä, et sä oo mitää tollasii sanomaa keleekkää....!
- Basisti63826
Kannattaa hakea muusikoiden.net sivustolta. Voit myös koittaa kysyä joltain soitto-opettajilta. Sillä tavalla meidän bändi löysi rumpalin. Voit myös innostaa kavereita alottamaan uusia soittimia.
- Alinasayaka
Oon Lahesta, 15 vuotias muusikonalkuja etsin grunge-rock-punk-metal tyylistä bändiä. Tässä jonkin aikaa oon jo yrittänyt löytää sopivaa bändiä. Soitan sähkökitaraa ja laulan, ja esimerkkibändejä jonka tyyppistä musaa haluaisin vedellä ois: Nirvana, Neck Deep, Green Day, ac/dc, bring me the horizon ym. vastaavaa.
Mun sähköposti on alinasayaka@gmail.com, Laita viestiä rohkeesti ni katotaan mitä saadaan aikaseks!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743022
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171709- 241667
- 261642
- 201620
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91279