IS lööppi tietää kertoa, että Kaisa Mäkäräisen kotikuntalainen sarja-karvahattu-uimari Seppänen niminen mies nousee Hovioikeuden palkintokorokkeelle tänään klo 10.
Mikä on miehen sijoitus, se on täysi arvoitus, joutuihan mies kesken kamppailun korkean psyykepaikan leirille (mielentilatutkimus), jossa on mitattu, onko Seppänen täydellinen sarjauinti addikti, vai onko hänellä pehmeämpiä kelluntaominaisuuksia?
Oli miten oli, mies on sitkeä sissi ja tulee jatkamaan uraansa finaaliin eli korkeampaan oikeuteen saakka.
Sarjauimari Seppänen esillä
9
222
Vastaukset
- ällöttävin-avaus
"IS lööppi tietää kertoa,"
Ja mitä sinä haluat ilmaista tällä uutisoinillasi, kuin jotain pas..a, koska jokainen osaa itsekkin luke nuo uutiset "lööpeistä".
Tämäkin vielä?
"että Kaisa Mäkäräisen kotikuntalainen sarja-karvahattu-uimari Seppänen niminen mies nousee Hovioikeuden palkintokorokkeelle tänään klo 10."
Toivottavasti et koskaan saa tietää, mitä minun kotikunassani on tapahtunut, tai lähipiirissäni, koska ilmeisesti haluat niitä jakaa täällä yleisellä keskustelupastalla, mutta miksi?
Oletko kiimainen sensatioiden metsästäjä ja haluat, että toisetkin yhtyvät sinun jahtiisi?
Tämäkö on keskustelua 60 palstalla?- Arskaraaka
Lesken tohelointia, kun luulee täällä keskusteltavan ainoastaan iltalehtien uutisista.
- joopitääollajärkee
"ällöttävin-avaus
20.2.2018 8:31"
sää hyymörii ymmärtämättö paskahattuläjä voit mennä tua noi johki tosikko uskisten palstalle pätee.
mun mielest hauska avaus Arskaraaka kirjoitti:
Lesken tohelointia, kun luulee täällä keskusteltavan ainoastaan iltalehtien uutisista.
Arska
Mitä sinä savolainen vääräleuka auot turpaasi minulle. Syö kuule lörtsyjä lisää ja painu puskaasi paskalle.- hehhehhee
2lesken kirjoitti:
Arska
Mitä sinä savolainen vääräleuka auot turpaasi minulle. Syö kuule lörtsyjä lisää ja painu puskaasi paskalle.hah hah hah haaa hyvin vetäisty savolaiselle haisevalle kalakukolle :DDDDD
- Ajan-tasalla
Tuoreen, alustavan lausunnon mukaan mies on ikään kuin psykopaatti, siis vaarallinen toisen hengelle ja terveydelle, mutta samaan aikaan terve..? Aikapa ristiriitainen lausuma.
Joten Hovi joutuu punnitsemaan tuomiolauselman uudelleen.
Päätös syntynee helmikuun aikana ja tulee olemaan 15 vuotta pakkolaitos.- sduey
Syyntakeisuus tarkoittaa, että ymmärtää tekojensa merkityksen, siis että jos vaikka ampuu jotakuta aseella, niin tämä voi kuolla siihen ampumahaavaan.
- tööttt
Naistenvihaajia todella maailmassa paljon
- moottoripyöräkerhotkin saanevat rinnakkaisjengeistään lisävahvistusta homot-huumeet-aseet -porukoissaan ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565320Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212357- 1131582
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2281529- 931467
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681165Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91133Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2911085- 721047