Tällanen ongelma, auttakaas ny joku!!

AuttakaaPliis

Elikkä mulla on yks kaveri joka asuu toisella paikkakunnalla, ja oisin menossa niille yötä hiihtolomalla, mutta mun vanhemmat ei anna. Ongelma on kai siinä että mun vanhemmat ei tunne tätä kyseistä henkilöä, ite oon tuntenu sen jo pitemmän aikaa ja ollaan nähty muutamaan kertaan. Ikää on siis 13 molemmilla. Vanhemmat siis valittaa sitä että oon niin nuori ja ne ei tunne sitä eikä sen porukoita. Voisitteko auttaa miten voisin vielä suostutella vanhemmat?

8

563

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuomas1vaan

tottele vanhempia, ne tahtovat sinun parasta...!!

kaikilla ei ole huolehtivia vanhempia...niinkuin sinulla !!!

• fhyj

Pyydä kaveriltasi hänen vanhempiensa puhelinnumerot ja anna ne vanhemmillesi, niin voivat sitten soittaa ja kysellä vähän, mikä meininki.

Onko vanhemmillasi syytä epäillä, ettet osaa käyttäytyä kylässä? Tai syytä olettaa, että kaverisi on epäluotettava? Onko syytä ajatella, että "yökylä" on vain koodinimi ja reissun tarkoitus on ihan joku muu?

• meniskönytläpi

yökylä tarkoittaa tässä tapauksessa sitä että tytöt lähtee iltariennoille ja sitten tapaavat jotkut syntyperäiset suomalaiset jotka kertoo että meidän kämpässä voi ladata akun ja siellä on pitsaakin, lopputuloksena on luonnolisesti immenkalvon poisto porukalla eli kaverit laskee mälliä sisään porukalla ja liukkaille kutsutaan vielä naapurisolusta pari innoksta kaveria jotka poraavat myös persneitsyyden pois kuleksimasta, kyseessä siis valkoihoisten joukkoraiskaus

• Tuplasalami

Onkohan hyvää pitsaa?

• haarat-kiinni

Kyllä sitä seksiä kerkee harrastamaan vanhempanakin.

• meniskktuläpi

no niin eipä poistettu tuota meniskönytläpi juttua kun rasistisena käytin valkoihoisia tummaihoisten sijaan
      valkoihoiset kun ei tee yleensä joukkoraiskauksia, kun uet sen uudelleen lue rivien välistä keitä tarkoitin eli kyseessä siis ei ole paperilliset valkoihoiset joill on pysyvä asuinpaikka täällä

• Livahda kämpästä vittuun yöllä.

• MiteinTässäVaan

Aika huvittava et 90% näistä vastauksista vain olettaa aloittajan olevan tyttö, se on kuitenkin 50/50 mahdollidsuus että kyseessä on poika

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      3062
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      74
      2944
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1852
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      19
      1772
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      27
      1681
    6. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1667
    7. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1640
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1317
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1299
    10. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      31
      1295
    Aihe