hamsterillani kasvain?

Jenn04

Minulla on ollut hamsteri viime kesästä lähtien ja tänään huomasin suuren, punaisen, patin sen mahassa. Olin aijemmin poissa kotoani ja en tiedä kuinka kauan kasvain on saattanut hansterillani olla. Hamsterini näyttää terveeltä ja se syö ja liikkuu normaalisti, kuten silloin kun hankimme sen. Olemme epäilleet että se olisi vain paise, mutta minua pelottaa kuitenkin että se kuolisi pian. Mitä te uskotte? Kannattaako olla huolissaan?

6

520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Äkkiäell

No se on joko paise tai kasvain, oli kumpi tahansa, niin viepä hamsterisi pikimmiten eläinlääkäriin. Pienen eläimen kunto voi romahtaa nopeasti. Minkä ikäinen hamsterisi on? Ehkä noin vuoden, kun mainitsit hamsterin olleen sinulla kesästä? Jos se on kasvain, niin ainakaan vanhalla (yli kaksi vuotta) hamsteria ei todennäköisesti leikata, eikä kai kovin usein muutenkaan leikata, kun on niin pieni eläin.
      Oma hamsterini oli kaksi vuotta, kuukauden ja kaksi viikkoa vanha kun se jouduttiin lopettamaan. Sillä oli puhjennut kasvain. Hamsteri ei enää ollut virkeä eikä noussut takajaloille. Sen vain huomasi, että nyt on kaverin viimeinen matka.

• Neppuhamsteri

Apua kasvain? Tuleeko kaikille hamstereille kasvain ? Äää ei Neppu saa kuolla se on vasta vuoden?

• Äkkiäell

Ei kaikille hamstereille tule kasvainta, meidän hamsterille nyt sattui tulemaan. Mutta aloittajan hamsterilla on todennäköisesti joko paise tai kasvain ja se pitää viedä eläinlääkäriin mahdollisimman pian.

• Äkkiäell

Niin ja siis kun kasvainhan on melko yleinen hamstereilla.

• Neppuhamsteri

Vie eläin lääkäriin ihmeessä!

• Äkkiäell

Oletko käyttänyt hamsterisi eläinlääkärissä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2683
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2624
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1772
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1607
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1540
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1460
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1382
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1223
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1187
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1106
    Aihe