raha estää ihmisiä elämästä
kun ihminen valitsisi kurssit ja ajat vapaasti
niin oppisi paremmin
siksi opiskelu ilmaiseksi
Korkeakoulutus ilmaiseksi
2
121
Vastaukset
- osaatkosuomea
Käytännöllisesti katsoen kaikki tutkintoon johtava korkeakoulutus ON maksutonta opiskelijalle!
Mutta miten raha estää ihmistä elämästä? Ei minua ainakaan. Vähävaraisuus on joskus hiukan rajoittanut valintoja. Raha sinänsä ei ole koskaan ollut esteenä mihinkään, pikemminkin se on mahdollistanut yhtä ja toista. - Luokkanousu
raha harvoin on este oppimiselle. vähävaraisuus on hyvä motivaattori eteenpäin. Se laittaa puskemaan kovemmin. Etsimään reitin mistä mennä ja puskea läpi. Tehdä se oma luokkanousu. Pääsääntöisesti muodollinen opiskelu suomessa on maksutonta. Ei ole lukukausimaksuja. Opiskelussa tarvittavat kirjat yms toki itse kustannettava. Toki on MBA yms tutkintoja jotka ovat maksullisia. Mikään ei estä itseopiskelemasta. Itseopiskellen onnistuu vaikkapa Japanin/ Mandariinin/Kantonin kielet. Siihen et yliopistoa tarvitse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 742972
- 682847
- 681832
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä171689- 241657
- 261612
- 201610
- 481307
- 381283
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91269