Voiko joku sanoa hyvän kardiologin . Jolla on laaja sydän itsellä ja osaa ammattinsa hyvin. Olen kyllästynyt terveyskeskusten lääkäreiden ala- arvoiseen toimintaan.
Hyvä kardiologi
6
6947
Vastaukset
- Suosittelen
Joachim Stjernvall, Mehiläinen. Suosittelen ( olen reilu ja rehellinen luonteeltani ) vaikka Mehiläisestä on myös pari huonoa kokemusta. Mutta Kardiologi Stjernvall oli/on erinomainen, ja mukava. Hyvä Ukko. Voin suositella lämpimästi.
- mphnhfgkh
;-DDDDDDDDDDDDDDD
- neuvokasta
Jos kardiologilla itsellään on laaja sydän, niin hän ei voi olla hyvä kardiologi. Kärsii sydämenlaajentumasta.
- Sydänparannus
Dr William Davis, (Wheat Belly, Eroon vehnästä) kardiologi joka hoitaa ruokavaliolla https://www.wheatbellyblog.com/about/
Yleis- ja verisuonikirurgi Taija Somppi.- Pekkapout32
Sellaset "valvira on poistanut lääkäriluvat"-lääkäriehdotukset sieltä :D
- Anonyymi
Jos jaksat odottaa parikymmentä vuotta voit tulla vastaanotolleni=D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299