Kaikki alkoi siitä, kun minut heitettiin junasta etuoikealle, suoraan jonnekin ihme paikkaan jossa kuulin veljeni äänen selittävän minun joutuneen Turkkiin. Täällä huomasin hetken päästä, että olimme joutuneet kovaan kiistaan jostakin ihme märisijästä, josta mietostimme heti hänen liittyvän jotenkin veteen ja nietostamiseen, eli selkeää tekemistä keskenään. Tunsin itseni kummitukseksi, ja heti tuntui että koko homma saattaisi mennä nauramiseksi ja itsensä sättimikseksi, mistä tulikin mieleen että kyllä, minä olen koira.
Sateenkaaren päältä
skandaali_kokemus
4
654
Vastaukset
- Se_olennainen_juttu
Mielikuvitusta löytyi mutta se intohimo jäi puuttumaan ihan totaalisesti:(
- pyramidin_huipulta
Alussa Karvapeite loi Taivaan ja Maan. Maa oli autio ja tyhjä, ja Pimeys liikkui Syvyyden päällä.
- aprikoosi_persikka
Loin katseen allani olevaan egyptin autiomaahan, jossa äkkipäätä silmäillen satakunta orjaa rakensi toisiaan sättien pyramidirakennelmaa. Mietin merta. Piilottaisinko kulta-aarteeni seitsemän meren taakse?
- hituntitunhittu_
.... sen sijaan, että olisin upottanut ne Titanicissa merenpohjaan, päätinkin viedä ne Pentagoniin. Tarkistin kelloni; muutama pykälä taaksepäin, suuntana USA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e902717- 1041931
- 1191708
- 1451701
Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä311661Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161659- 851597
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2861405- 1191299
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241190