Olen melko hämmästynyt. Mutta tyytyväinen kuitenkin koska mieheni haluaa että olen muidenkin miesten kanssa. Oien kahden ja kolmen miehen naisena usein. Mies tuo miehiä sänkyymme minua kimpassa naimaan. Onko muilla naisilla vastaavaa ja missä määrin?
Onko muilla samanlaista?
11
2487
Vastaukset
Onko sillä väliä miten muilla on? Jos olette molemmat tyytyväisiä niin se on tärkeintä. Meillä toisinaan harrastetaan mutta molempiin suuntiin.
- Trolli-se-on
Kyllä on. Trollin pitää saada huomiota!
Kyllä meillä pidetään ryhmäpeliviikonloppuja. Naidaan ja tehdään muutakin. Yleensä vaimo hankkiin seuralaiset.
Minä hommasin vaimolle isokaluisen miehen toiseksi. Vahinko vain kun vaimoa on naitu viikonloppu kimpassa niin pillu joutuu toipumaan 2-3 vuorokautta ennen kun sitä voi panna uudelleen. Muuten kaveri huudattaa vaimoa ihan mukavasti.
- Sellastako
Vai meinaatko et sulla on isompi mulkku.
Ison kanssa peuhaamisesta kipeytyy paikat ja joutuu saikulle pariksi päivää. Eli mies joutuu odottamaan ennen kuin pääsee naimaan uudestaan.
Mulle sopisi kyllä jos olisi vaikka isompikin penis.
- Onko-sulla
meinaatko et sulla on isompi mulkku.
No ei onneksi koskaan ihan tuolle asteelle koskaan mennyt, vaikka ois varmaan miehelle käynyt tuokin. Pari vuotta olin sellasessa parisuhteessa, jossa välillä oli yksi toinenkin mies oman lisäksi sängyssä... Sen jälkeen oli vielä yksi yhden yön 2m n juttu, joka ois saanut jäädä tekemättäkin.
Mies31 kirjoitti:
Olisiko parinvaihto mitään?
Tai miten on 2n ja 4m?Ei oo paria mitä vaihtaa, enkä kyllä muutenkaan oo etsimässä seksiseuraa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516926Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6803008Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.203955