Eli ennen joulua meille murtauduttiin ja sain tietää joskus päivän myöhemmin (oon 5lk tyttö) en uskalla nukkuu koska mua pelottaa että meijän alakerrassa on joku pelkkä kissan kävely aiheuttaa kauheen paniikin (varsinkin yöllä) en uskalla olla enää yksin kotona, nukkua selkä päin kaappia, mennä alakertaan yöllä jne. Asun pienessä kylässä ja täällä päin on monta kertaa murtauduttu taloihin kerran koitettu sytyttää taloa palamaan (ei meidän) en vaa pääse yli siitä... Kukaan ei usko kuinka paljon mua pelottaa mennä nukkumaan jne oon sanonut äitillekkin et muutetaan pois et en haluu asuu tääl koska tää ei tunnu kodilta johon vois mennä ja kokee olevan turvassa! En nuku enää kunnolla koska pelkään, koulussa kokeet ei mee hyvin koska pelkään mistä syystä en voi lukea tai jos luen mitään ei jää mieleen koska minua pelottaa, miten pääsen yli pitäskö mun sanoa jollekin auttakaa.
Meille murtauduttiin
Muapelottaanyt
1
1615
Vastaukset
Soita nuorten puhelimeen tai sitten koulun terveydenhoitajille. Ei opeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121450- 981390
- 691250
- 991164
- 1161150
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n257972- 69961
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897