Hei !
Olen 20-vuotias lukiosta valmistunut nuori mies, käyn töissä & yritän siinä ohella samalla lukea pääsykokeisiin. Nyt olisin avun tarpeessa, en oikein tiedä miten jatkaisin lukemista. Tähän asti olen lukenut lukion vanhoja pitkän matematiikan & fysiikan kirjoja. Mutta valitettavasti fysiikka on ollut minulle aina hankala aihe.
Joten te jotka olette selvinneet pääsykokeista olisinko antaa some tips & tricks ASAP :)
Kiitos etukäteen.
Metropolia AMK Rakenusinsinööri pääsykoe !
Tantanoo
4
593
Vastaukset
- Helsinkiinkyllästynyt
Lopettaisin turhan pänttäämisen, koska tietäisin jo pääseväni noilla kyvyillä sisään kaikkialle muualle paitsi metropoliaan. Olisin iki onnellinen pelkästä tiedosta, että pääsen vihdoin pois täältä helsingin kalliista, ruuhkaisesta, ahdasmielisestä ja "kuinka moni on olevinaa..." keskittymästä. Tässä oma vinkkini. :) Hae huomenna pullo viinaa ja mieti sitä pienessä mielessäsi.
- Tale
Muualle paitsi Metropoliaan ?
- minätäällävaan
Oletko tehnyt vanhoja pääsykoetehtäviä? Ja harjoitellut myös ilman laskinta?
- Itsmehuuu
Juu tein pari vanhaa pääsykoetta. Se itse pääsykoe meni melko hyvin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863166
- 883013
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191802- 271701
- 211681
- 241677
- 481327
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321326Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309