Mietin vain, että tuollaisessa tiilitalossahan on massaa helposti yli 100 tonnia. Miten ihmeessä kukaan jaksaa kantaa sata tonnia tiiliä, saati nostella niitä.
Miksi tiilitalon rakentaminen onnistuu?
4
420
Vastaukset
- Gommentoiya
Ei niitä kaikkia kerralla tartte nostaa. :D
- Tiilitalorules
Hyvin on onnistunut, ja aivan paras ratkaisu, ei rapise eikä tarvii maalata.
- Kaikkionnistuu
Kattos kun mikään ei oo ollu teknisesti mahdotonta, sen jälkeen kun foinikkialaiset keksi rahan.
- useammanmuurannut
Hyvin onnistuu, isäukko ja setä tekivät vielä tiilitkin itse v. 1952 ja muurasivat kaksistaan 9m x 27m rakennuksen, isäukko ajoi vielä siinä sivussa kuorma-auton ajokortin ja kävi katsomassa olympialaisia Helsingissä. Lokakuun lopulla laipioivat lunta katolta, kun talvi tuli aikaisin. Lapiolla olivat kaivaneet perustusmontun ja laipolla sekoittivat betonit. Joten tuolta pohjalta sanoisin, että tavallisen tiilitalon tekeminen ei ole kummoinen juttu, jos ostaa valmiit tiilet!
Itse olen muurannut kolmen talon muuraukset ilman apulaisia, ei ole kummoinen juttu. Talon muuraa yllättävän nopeasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1041791
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151581- 1441549
- 1011475
- 791407
Vähäjärven koululla kouluampuminen/puukotus, 23 loukkaantunutta
Tekijä ilmeisesti mamu onko lisätietoa kellään221340- 1191249
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2761178- 691051
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o181034