Miten saada äiti suostumaan akvaarioon?

NanoaKaipaava

Haluaisin nanoakvaarion, mutta aina kun aloitan asiasta puhumisen, äiti on "taas se alkaa..." En edes mainitse asiaa usein! Keskimäärin kerran kuukaudessa...

Meillä on kaksi kissaa, jotka ovat olleet meillä melkein 7 vuotta, ja hoidan niitä aktiivisesti. Putsaan kissanhiekat päivittäin, ruokin kissat kerran päivässä (äiti kaksi muuta kertaa).

Haluaisin 40l litran akaarion, sinne haluaisin laittaa:

-taistouros
-6 neontetraa

Ovatko sopivia?

Ja kertokaa miten suostutella äiti!

2

734

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40litraaon

Taistelukalalle liian pieni ja tetroillekin nippa nappa onko sopiva vai eikö. Vaikka taistelukaloja näkeekin usein netissä pienissä akvoissa, niin ne kuitenkin voivat paljon paremmin isommissa.
      Mitä suostutteluun tulee, niin akvaariot on tosi kauniita sisustuselementtejä kunhan niitä hoidetaan hyvin joten jos äitisi tykkää sisustamisesta voit mainita että se voisi näyttää kivalta.

• Jokuakvaristi

Suostutteluun ei ole oikein neuvoja. Itsekkin olen saanut suostuteltua isän kahteen akvaan joista ensimmäisen suostutteluun meni yli 5 vuotta joten ei se nopeasti käy. Kuitenkin suostui sillä ehdoilla että maksan ja hoidan itse. Hän pitää mua vastuullisena henkilönä ja on iloinen siitä että olen hoitanut akvat loistavasti nuoresta iästä huolimatta. ^^ Suosittelisin tuonne ehkä enemmän kardinaalitetra parvea! Omasta mielestä kivemman näköisiä ja vaativat hieman lämpimämpää vettä kuten taistotkin. Sopisi paremmin lämpötila vaatimuksilta. Ja edellisestä viestistä sanon sen verran että kyllä taisto tuonne menee. En yhtään pienempään pistäisi mutta 40l on vielä juuri ja juuri sopiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      74
      2922
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2773
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1812
    4. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      17
      1659
    5. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1647
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1590
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      19
      1508
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1287
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1263
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1249
    Aihe