Eli pikkuveljeni täyttää 17 ja haluaisi samanikäisen ystävänsä kanssa järjestää juhlat. Ongelma on, että tilan vuokraamiseen pitää olla täysi-ikäinen. Ne pyysi mua vuokraamaan tilan heille, ja mua vähän mietityttää että kuinka isossa vastuussa mä heidän juhlistaan sitten olen. Juhlapaikka on tosi landella, että poliisit ei kyllä siellä liiku eikä naapurit valita. Mutta kyllä se kuitenkin riskiltä kuulostaa, kun joku 50-70 aikuistumisen kynnyksellä mutta varmaan myös melko kokemantonta alkoholin lipittääjää kokoontuu yhteen paikkaan.
Sekaantuisitteko itse tollaseen, ja mikä on pahinta mitä voi tapahtua? Enkai mä voi saada mitää syytteitä tollasesta? Miten te ootte näitä asioita hoitanu?
Biletystilan vuokraaminen ala-ikäiselle?
oispamoraalii
3
224
Vastaukset
- Hamarapuolella
Tulkaa minun saunan taakse, siellä on tilaa.
Sinä itse olet vastuussa kaikista vahingoista.
Ei todellakaan kannata sekaantua.- Elänyts2
Ne paikat menee aina paskaksi ja sit vuokraaja jonka nimi siin on joutuu maksaa. Elä tee sitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743042
- 712911
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191742- 271671
- 241667
- 201630
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283