Päätin vihdoin toteuttaa pitkäaikaisen haaveen ja ostaa aidon Rolexin. Ohessa on video samanlaisesta kellosta kuin minkä hankin.
https://www.youtube.com/watch?v=2AkJvoE3blQ
Uusi Rolexin omistaja
8
373
Vastaukset
- Hyväostostaas
En usko, mikset tehnyt omaa videota??
- TyhjätTynnyrit
Montako todistetta itse olet postannut?
- Leijonakehiin
TyhjätTynnyrit kirjoitti:
Montako todistetta itse olet postannut?
Sihteerin ei suostunut keskustelemaan teidän kera
- eiJatkoon
No pitikö se lähteä kaikkein halvimmalla liikkeelle? Todella vaatimaton ulkonäöltään ja kovin pieni kooltaan, tyttöjen koko.
- Kylläjatkoon
No piti kun ulkonäkö mielestänä oikein onnistunut. Jos tuosta koosta jotakin sanoisi niin ehkä itäsaksalaiselle naiskuulantyöntäjälle saattaisi sopia mutta norminaiselle kyllä 36mm on kuin hajuvesi lihapullien kanssa. Kyllä naisten kello on max 30mm.
- NykyaikaOnIhmeellinen
Kylläjatkoon kirjoitti:
No piti kun ulkonäkö mielestänä oikein onnistunut. Jos tuosta koosta jotakin sanoisi niin ehkä itäsaksalaiselle naiskuulantyöntäjälle saattaisi sopia mutta norminaiselle kyllä 36mm on kuin hajuvesi lihapullien kanssa. Kyllä naisten kello on max 30mm.
Joo joskus 70-luvulla naisten kellot olivat pieniä, mutta nykyään 39mm on unisex ja monet hentoiset naiset käyttää 42mm kelloja ja näyttää tosi hyvältä.
- Yk2
Olen nainen, itäsaksalainenkuulantyöntäjä??laita historia aikaan 2018
- atkerkki
muhahahshshshshssssss. nainen jolla on munat. pyllyyn hymyä, ei hajua. vielä kerran, muhahshahhshshshshsssss.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881527
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101400- 781323
- 691230
- 1151119
- 751001
- 69941
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255930Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o17880- 34846