Ei jaksa odottaa! Milloin severi pääsee sänkyyn! VAuhtia!
Milloin Monica tajuaa antaa Severille!
13
594
Vastaukset
- oiuuioi
Herää kysymys, mistä on kysymys.
- siinäpä
Ei mee kauvaa kun se tapahtuu ja kännipäissään silloin ovat , heh , heh näin on näreet
- ServeriServaaMoonikan
Serveri laukee jo pelkästä ajatuksesta tai viimeistään, kun hommiin pitäis ryhtyä.
Teki jo munakasta, millo saa kastaa munaa? Monica antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.
Ei, mutta, jos totta puhutaa, ni kyllä [en mä nyt osaa tähä sitä laittaa mitä mulla oli mielessä niikusiitä että mite se Severi o nii tosissaa mut se vikittely näyttää vaa sellaselta, noh en tiiä, parempi varmaa ettei osais haaveillakkaa]- kkiiuwsawål
Nehän ovat satuhahmoja. Eihän siinä salkkareissa ole muutenkaan mitään todellista.
Joku vaan kehtaa katsella jonkun mielikuvitus tarinaa.
Ei ole lapsille suunnattu ohjelma. Opetetaan liikaa, että homous olisi valttia.
Menisivät edes hiihtämään ja urheilemaan. Olihan siinä joskus punttisalia, mutta entä kunnon urheilua, kaikki istuu baarissa. Jos ei ole baari työntekijä, on asiakas.
Mitäs ottavat niin tuppia näyttelijöitä, että eivät osaa urheilla.- sukset.suohon.survaiskaa
Mänisivät mieluummi laittamaan heinää seipäille ku aina vaan vääntämään viinipullon korkkea tahi raksuttelemaan Hurja-tölkkejä auki
- Serveri.Leukanen
On Viinica semmoonen herkkureisi tighgap ja pystytissi ette kelpais sitä vähän hyllyttää
- sdgdgdg
se oliki pussygap mitä tarkoitin......
- Kallenmunat
Tänään kun monica palaa kännissä rappukäytävään.
Palaako loppuun asti vai kerkiikö Kari letkusa kanssa hätiin? Monicaha o salaa kusileikeistä kiinnostunu ja Kari o aluks vähä vastentahtone ja kuittaa huumorilla, mutta kyllä se kohta jo lorottelee iha valtoimenaa. Moonika tunkee saatana meduusan vittuusa ja paskoo sen Karin kulkusille!
- xcv
Niinku niissä japanilaisissa extremevideoissa, joissa menee iilimatoja suppilon kautta kakkoseen
- Bervo69
Vois jo pikkuhiljaa nää yhtyä!
- KoukussaSalkkareihin1
Siis hyi hitto ku oot sairas! Ei ikinä mitää tommost salkkareihin! Vähäx niinqu ällöö!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1363787- 122556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371995Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211741Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?311526- 1251511
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101321- 141266
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo4881265- 801235