Pelaan siis nhl2016 peliä ps4:llä ja aloitin be a pro moodin ja valitsin että aloitan urani chl:ssä. Eka kausi sujui normaalisti eli runkosarjan jälkeen pelattiin playoffit mutta toisella kaudella kun chl:n runkosarja päättyi niin pelattiinkin chl:n huippu lupausten välinen näytös ottelu tammikuun viimeisenä päivänä ja luulin että sen jälkeen pelattaisiin chl:n playoffit mutta ei vaan seuraava tapahtuma mun osalta olisi kesäinen Nhl draft ja tosiaan kun pelasin kautta eteenpäin niin en pelannut yhtään chl playoff ottelua vaan ainoa juttu mitä pystyin tekemään oli seurata Anaheim Ducksin otteluja kalenterin kautta ja kun katsoin pelaaja profiilia niin sinne oli merkattu että olisin osa Anaheim Ducksin organisaatiota vaikka minua ei oltu vielä edes varattu. Onko tässä siis kyseessä bugi vai ostiko Anaheim Ducksin organisaatio minun peli oikeudet chl:n runkosarjan jälkeen?
Pelaako joku toinenkin Nhl 2016 ps4:llä?
Änäri987654321
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748