Te viimeksi Pietarissä käyneet, vieläkö Hotelli Moskvan Nevan puolella on ravintola Salt & Pepper. Olen itse siellä viimeksi syönyt noin 5 vuotta sitten. Oli ihan laadukkaa sapuskat ja taisi ainakin silloin olla jonkun suomalaisen omistama.
Suunnitteilla taas pääsiäisenä käydä Pietarissa bussimatkalla.
Uusiomatkaaja
Salt & Pepper hotelli Moskvassa ?
9
1215
Vastaukset
- olga74
Kyllähän siellä kyseinen ravintola vielä on ja rempattukin varmaan sun viime näkemän. Mun mielestä ainakin ihan kelpo safkaa siellä oli ja ei se hintakaan nyt niin kamala ollut. Kokeiles vaikka stroganoffia siellä... Pettymykseksi viimeksi huomasin blini-baarin kolmannesta kerroksesta hävinneen ja tilalle oli tullut jotain muuta.
- reissaaja
Taisi muistaakseni viime rempan jälkeen omistajakin vaihtua. Nykyisin taitaa olla venäläinen vetäjä ravintolassa, mutta taso kai sinänsä ei ole laskenut.
Joutuu nyt puhumaan tästä mutu-tuntumalla, kun miusta taas tuo on vähän ylihinnoiteltu paikka ollut ainakin ennen, enkä kauheasti siellä ole käynyt. Tosin joskus tuli käytyä katsomassa joku formulakisa siellä ja tuliaisiksi voitin kisavisassa pullon todella hyvää venäläistä (niin, sellaistakin voi olla) konjakkia...:)
t:reissaaja reissaaja kirjoitti:
Taisi muistaakseni viime rempan jälkeen omistajakin vaihtua. Nykyisin taitaa olla venäläinen vetäjä ravintolassa, mutta taso kai sinänsä ei ole laskenut.
Joutuu nyt puhumaan tästä mutu-tuntumalla, kun miusta taas tuo on vähän ylihinnoiteltu paikka ollut ainakin ennen, enkä kauheasti siellä ole käynyt. Tosin joskus tuli käytyä katsomassa joku formulakisa siellä ja tuliaisiksi voitin kisavisassa pullon todella hyvää venäläistä (niin, sellaistakin voi olla) konjakkia...:)
t:reissaajakonjamiinin merkkiä meillekkin kertois...
- reissaaja
marko135kg kirjoitti:
konjamiinin merkkiä meillekkin kertois...
Joo, helekutti kertoisin kun tietäisin. Kerran löysin sitä jostain, mutta kun oli vielä entistäkin puolet jäljellä niin en sitten ostanut. Aattelin että löytyyhän tuota. Ei ole löytynyt, ja pullokin on jo kadonnut!!!
Merkkiä en muista, mutta pietarissa pullotettua ja maksoi alle 200 ruplaa leka. Siis tuohon hintalaatuun aivan loistavaa. Jopa yksi armenialainen tuttukin sanoi melkein juomakelpoiseksi (no, vähän irvisteli...), ja sehän on jo melkoinen suositus...
Jokatapauksessa, prkl... ei ole vastaan tullut enää, kaipaamaan jäin itsekin.
t:reissaaja
- zxzx
Kävin vähän alle 2 vuotta sitten. Ruoka oli ihan ok, oltiin tehty ryhmälle varaus etukäteen (ja myös sovittu ruoat), joten hintatasosta en osaa varmasti sanoa. Sen muistan että palvelu oli aika huonoa ja töykeää. Tuli ongelmia kun osalla piti olla kasvisruoka yms. Mielestäni Pietarista löytyy parempiakin ravintoloita länsimaiseenkin makuun.
Hyvät oli eväät itsenäisyyspäivänä. Kuhaa smetanassa haudutettuna ja muita herkkuja päälle. Vielä löytyi hyvästä pullosta armeinialaista konjakkia. Eikä mitään bensan makauista. Hinnat ovat nousseet, mutta vastasi hyvin laatua.
- olga74
Vai itsenäisyyspäivänä? Siellähän me muutkin oltiin silloin. Mikset tullu moikkaamaan?
olga74 kirjoitti:
Vai itsenäisyyspäivänä? Siellähän me muutkin oltiin silloin. Mikset tullu moikkaamaan?
löysin tämän sivuston vasta viime marraskuussa
havukka kirjoitti:
löysin tämän sivuston vasta viime marraskuussa
eikös se itsepäisyypäivä ole marraskuun jälkeen....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih517016Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7033101Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831310Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981291- 841285
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891170
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361136Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181086- 721022