Kaikkien pitää tietää

kuuhunko-menee

Mihin EKPn julkisesti lahjoittamat 7 biljoonaa euroa ja salaa hävittämät suuremmat setelit ovat menneet? Eihän tällaiset rahat voi kadota avaruuteen.Jos vaikka 1000000 yritystä on saanut jokainen miljoonan niin eihän sekään tee kuin 100 miljardia.Edes Sipilä ei pystyisi hankkeissaan mokomaan tuhlaukseen. Nuo rahat on meiltä kaikilta huijattu ,emmekä ole nähneet muuta kuin niiden katoamisen tileiltämme ja taskusta. Oma käsitykseni on että näin kompensoidaan tuotteiden ulkomaille myyntiä. Se merkitsee että muut maat saavat kiinahintaan tuotteitamme ja me maksamme tuet. Yritykset hyötyvät kustannuksellamme.

9

343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kansa-kysyy

Sipilän pitää tämä asia ilmoittaa. Kysymyksessähän on kansan säästöt sadalta vuodelta.

• voi_herra

triljobiljoziljoonan märkän jytty!

• vakava-paikka

Trollille yksikin nolla on liikaa.Mutta itse vain nauraa peilin edessä.

• Tikkakosken-aasi
        vakava-paikka kirjoitti:

Trollille yksikin nolla on liikaa.Mutta itse vain nauraa peilin edessä.

Tarkoitatko itseäsi? Meikää ei ole naurattanut 23 vuoteen.

• tervemenoo

EU on linnunradan musta aukko ja tuhoutuu sinne.

• VSLVeteran

Ipun on lopetettava käteenveto, salaliittohörhöily sekä korkea ja karkea moralisointi etäisillä asioilla. Keskittykää olennaiseen eli maamme vapauttamiseen EU:sta ja sen korruptoituneesta rahaliitosta.

• komppaan

• kaiken-nähnyt

• jo-pomppas

Onko suomalaisten omat asiat muka kaukaisia. Asut varmaan Taimaassa jos luulet niin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      110
      7020
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      4521
    3. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      52
      4257
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      3617
    5. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      51
      3598
    6. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      192
      3545
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      24
      2999
    8. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      49
      2589
    9. Hei seksikäs

Upottava katse sinulla ja tiedät sen.
      Ikävä
      13
      1964
    10. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      19
      1882
    Aihe