Eli te keillä on oireina ollut pitkäaikanen kehon ja lihaksen arkuus,kipu-ei särkyä ja voimattomuutta lihaksissa,mikä sairaus kyseessä? Mulle on ehdotettu fibroa,mutta mulla ei ole tyypillisiä lihassaärkyjä paikasta toiseen vaan keho väsyy ja selkä nopeasti ,alaselän ja niskasta asti oleva jäykkyys,ei lämpöä vaan sellanen raskas olo. Kaikki alkoi 2v sitten rajun virustaudin jälkeen,päässä paineen tunnetta,,,on otettu borrevasta-aineet ,ei näyttöä,tämä kehon raska olo ja kankeus ärsyttää kun aina ehdotetaan birroa....voiko polymyalgia oireilla kankeudella joka on symmetristä ,ei toispuoleista? olen 52v nainen ja pari vuotta ollut näillä näin. Turhauttaa mennä tk omalääkriin joka vaan tarjoaa fyssaaikaa,ei se auta.kokemuksia?
KEHO KANKEA JA RASKAS.
outotauti
3
442
Vastaukset
- ninnistiina
Katsoppas Parkinsonin oirelistaa
- TUUSKIN
EI OLE VAPiNOITA,JA TOISSPUOLEISIA OIREITA. Olen käynyt neurolla ja sanoi fibromyalgia oireet olevan. Teki testejä .
- Anonyymi
Heipä hei. Mulle alkoi samanlaiset ja syyksi paljastuivat ihanat vaihdevuodet. Hormonien tasapaino vaihtelevat ihan päin mäntyä ja se aiheuttaa koko kehon raskasta ja voimatonta tunnetta sekä kipua. Samaa fibroa epäilivät täälläkin mikä sekin mahdollista. Ärsyttää todella kun ei tiedä millainen aamu tulossa ja päivästä puhumattakaan. Mutta näillä mennään eikä muuta voi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 863176
- 883023
- 681862
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191812- 271711
- 211691
- 241677
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321336- 481327
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91309