Putinin vaalien aluskampanja saa karvat nousemaan pystyyn. Putin osoittaa kaikille, mitä voi tapahtua, jos toimii esivaltaa vastaan, Siis Putinia vastaan. Toisinajattelijat voivat saada myrkytyskuoleman. Kokonaisia kansannousuja voidaan tuhota, olkoonpa uhrit siviilejä tai sotilaita.
Lontoossa entisen kaksoiagentin ja puolison myrkyttäminen on esimerkki petturin tappamisesta. Syyrian kahden viimeisen kuukauden aikana 100 ihmisen tappaminen on esimerkki kansannousun kukistamisesta. Sielläkin on käytetty sokeissa väestön pommituksissa myrkkyä "roskasakin" eliminointiin.
"Joka miekkaan tarttuu, se siihen lankeaa," - Milloin näemme sen, kun tämä hirmuvaltias kaatuu ja hänen kuvat otetaan pois seinältä?
Putinin vaalikampanja
4
229
Vastaukset
- vielonaikaa
Ettei vaan ois USA:n poikien touhua - vähän siltä haiskahtaa. Eikös venäjän vaaleihin luvattukin sekaantua!!
- deepstate
Myrkyn kehittäjä Vil Mirzajanov asustelee nykyisin jenkeissä, ehkä on voinut lipsauttaa reseptin jenkkitiedustelulle sopivasta hinnasta.
- näinsetutkintaetenee
Joo, ja melkoisen lennokasta on tiedotusvälineiden uutisointi myrkytys tapauksesta. Myrkky oli kuulema kaadettu myrkytetyn auton ilmastointijärjestelmään.
Liekö ollu aine myrkyttäjällä pyykinpesuaine pakkauksessa josta on kaataa huljauttanut konepellin yläosan riteliköstä siisään. Ihme ettei myrkyn hämmentäjä itse ole nuupahtanut siihen auton konepellille. Kukkapaketissa myrkky eilen oli, miten lie huomenna tarjoiltu. - Väkäväkä
Huomaathan, että palsta on tarkoitettu matkailusta keskustelemiseen, kansainväliselle politiikalle ja päivänpolttaville uutisille on jo omat palstansa toisaalla. Jos olet epävarma siitä mille palstalle viestisi kuuluu, löydät kaikki Suomi24:n palstat aakkosellisesta hakemistosta.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445249Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5271786Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77953
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748