Olen asunut elämässäni monessa paikassa. Myös ulkomailla. Muutamilla paikkakunnilla olen joutunut turvautumaan sossun apuun ja nyt Kauniaisissa sairauksien takia tipuin täysin tyhjän päälle. Mitä tekee sošu tässä kaupungissa. Sylkee päälle. Ei vastaa puhelimeen. Ei mitään tukea vaikeaan tilanteeseen. Suorastaan törkeää tämän kaupungin ökyrikkaiden porvareiden tapa, jolla he ylenkatsovat ihmistä, joka joutuu vaikeuksiin. !!! Haluaisin kuulla ihmisten kokemuksia kauniaisista ja sen sosiaalitoimesta. Plussat annan lääkäreille, fyssarille ja pikku plussa diakonille.
Surkeaa sosiaalihuoltoa!!!!
Köyhäpärkkele
0
195
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 753082
- 732954
- 681852
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191782- 271691
- 241667
- 211651
- 481317
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi321306Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91299