Kauhajoella vaikuttaa Kauhajoen Keskustaseuran nimellä esiintyvä järjestö. Kaikkien kauhajokisten on syytä varoa tätä järjestöä ja sen edustajia. Järjestö on erittäin vaarallinen. Sen jäsenillä on yhteyksiä johtaviin poliitikkoihin, joiden tiedetään aiheuttaneen suurta vahinkoa koko yhteiskunnalle. Kaikkien kunniallisten ja oikeudentuntoisten kauhajokisten olisi estää tämän järjestön toiminta Kauhajoella.
Keskustaseura erittäin vaarallinen kauhajokisille
12
618
Vastaukset
- kepulaisen--
kepulaisen tunnistaa lähinnä kravatista paikassa kuin paikassa vaikka etelänavalla
- SyväKeskusta
Syvä keskustalaisuus on saatava laissa tuomittavaksi teoksi!
- keskustalaisuus-
Keskustalaisuus on olemassa lähinnä kravattiteollisuuden tukemiseksi
- eiKEPU
Voi lapsiriepuja!!
- äölkh
voi kun ootta lapsellisia !
- Kokokoulunkäyny
Niin nämähän on niitä peruskoulun 9:n luokan kesken jättäneitä, jokka elää sossurahoolla:=
- Valtuustoehdokkaan
aloitus on poliittista uraa suunnittelevalle säälittävän huono.
- varokaa_tätä_miestä
myllis on haitallinen keskustalaiselle aateliikkeelle varokaa tätä miestä
- vesurikylärules
Onko tämä Keskustaseura sama kuin aakkosaseman pyöreän pöydän parlamentti ?
- seonsalaasuus--
myllis_seppo kirjoitti:
Yhteyksiä varmasti on.
Salasana "moomma päättäny"
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846