Hei! Onko kenelläkään kokemusta suurten ihohuokosten kutistamisesta? Olani ovat järkyttävän kokoiset vaikka olen vasta alle 18 ja mikään ei tunnu tehoavan, eli siis mitrn saisin pienemmät ihohuokoset ja mikäköhän olisi suht halpa primer ihohuokosten peittoon? Kiitos jo etukäteen asiallisista vastauksista!
Suuret ihohuokoset
vihreävirtahepo
4
502
Vastaukset
- kokeilesitä
Itse olen joskus ostanut kaupasta ihan tavallista sitruunamehua. Se sellainen keltainen pieni pullo, mitä käytetän myös leipomiseen. Sitruuna supistaa.
- Omihahu
Googleta "mikroneulaus kotona kokemuksia", sieltä ihan kärkiosumista löytyy made-in-finland niminen blogi joka kertoo ihan kaiken ihon kiinteytyksestä ja mikroneulauksesta. Auttaa myös laajentuneisiin ihohuokosiin.
- kokeiltukylläon
Se mitään auta. Ei tehoa yhtään mihinkään!
- erkkimerkkipertti
No mitä ihonhoitotuotteita käytit rollauksen yhteydessä? Seerumi on kyllä aivan ehdoton.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881517
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101380- 751146
- 1151109
- 681085
- 75981
- 68905
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n255900Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12831- 33813