Olemme rivitaloasunnossamme poistamassa paria väliseinää. Sisäkatto on tätä röpöistä ainetta, ja nyt mietimme, onkohan katto rapattu ennen vai jälkeen väliseinien tekemisen? Miten yleensä?
Jos seinän kohdalla ei rappausta, miten sen saisi samannäköiseksi kuin muu katto? Mistä löytää ammattilaisen tekemään? Ja meneekö koko katto uusiksi, vai pystyykö vain kyseisen seinän kohdan korjaamaan? Seinät, jotka poistetaan, ovat gyprocia.
Väliseinän poisto
2
1156
Vastaukset
- tarkennus
itse korjaamaan kyseisen kohdan? Miten ja millä?
- paneelikatto
Me poistettiin juuri muutamia väliseiniä. Meillä toisin on paneelikatto, mutta yleensä siellä seinän "alla" ei ole sitä kattomateriaalia laisinkaan. Sieltä ne sitten pilkotti villat ja sähköjohdot. Mutta meillä tilanne ratkaistiin niin, että laitettiin leveähköä lautaa kiertämään nämä paljaat kohdat (seinät katto) on muuten kauniin näköistä, kun laitettiin samalla myös oviaukot kiertämään samalla tyylilä. Laudat me käsiteltiin tummahkoksi, niin, että puunsyyt näkyy läpi. (väri otettiin "rakkaimmasta" huonekalusta.) Vieraat ovat ihastelleet kovasti, itse pidetään myös erittäin paljon.
Mielenkiintoinen operaatio tuo seinänkaato!!! Me tehtiin koko hommeli itse, joten kustannuksia tuli ainoastaan hankintojen verran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682580
- 622542
- 681752
- 241557
- 201480
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91420- 151352
- 381203
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81147- 251076