Avopuolison avautuminen

hiki_otsalla

Tässä ollaan kohta menty kaksi vuotta ilman seksiä, no viime kesänä oli pientä käsi ja suuhoitoa puolin ja toisin, ilman yhdyntää. Olen koittanut jutella jos avokilla on jotain ongelmaa esim, kipuilua tai jotain muuta vastaavaa kun yhdyntä ei maita. Vieraissa en ole käynyt vaikka mahdollisuuksia olisi ollut. Nyt sitten kun oli rauhaisaa nainen yhtäkkiä sanoi että pitäiskö vähän puhua, kysyin mistä, no parisuhteesta ja seksistä sanoi kumppani. Ensiksi kysyi että onko mulla toinen nainen tai joku hoito kun olen ollut etäinen ja kärttyinen, sanoin ettei ole mitään naista missään eikä mitään hoitoja, totesin että olen vaan kyllästynyt kun et ole vastannut lähentelyihin enkä ole viitsinyt kysyä syytä. Siinä sitten puitiin asiaa puolin ja toisin. Olen yllättynyt että nainen nosti asian esiin, luulin että meidän avoliitto vetelee viimeisiään ja varsinkin seksi on kuollut. Sanoin kyllä että mua ei kauheesti nappaa tällainen "kaverisuhde". Muija sanoi ymmärtävänsä ja toivoi että seksi astuisi taas kuvaan pikku hiljaa, ja pystyisi rentoutumaan stressistä joka haittaa ja väsymystäkin taustalla, oli tyytyväinen kun en ole vieraissa käynyt vaikka epäili, tosin ei se paljoo mua lohduta kun puute on ollut kovaa, nyt sitten odotan tulevaa mielenkiinnolla. Jos muutosta ei tule, ehdotan eroa sen päätöksen olen tehnyt ja annoin ymmärtää että suhteen nykytila ei mulle kelpaa. Nyt pallo on avokilla. Kummanko haluaa, normaalin suhteen jossa seksi kuuluu arkeen vai eron, tuntuu kuitenkin haluavan jatkaa mun kanssa koska suunnitellut jo vähän tulevaa yhteistä kesää.

4

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tietysti jokainen täysjärkinen ymmärtää, että jotakin on pielessä, jos ei ole ollut seksiä pariin vuoteen.

Parin vuoden seksitauko olisi antanut sinulle jo ilman erilupaakin luvan käydä vieraissa tai rakennella uutta suhdetta.

Hyvä kun lopulta sai puheeksi. Varmaan oli yrittänyt jo moneen kertaan ja kärsinyt itsekin. Seksi ei kuitenkaan ole tahdonalainen. Ei pallo ole hänellä, ei hän ole vapaa päättämään. Että päättää tulevaisuudessa toimia toisin, ei tarkoita, että on kykyä toimia toisin.

Jos tilanne ei muutu, on syytä tehdä radikaalit johtöpäätökset. Ethän sinä voi hänessä riippua loputtomasti.

• mslrt

Jatka käsitöitä.

• Rikkuri-

Ämmä luiskaan

• Eli 2 vuotta ilman oikeata seksiä ja päälle epäilyä pettämisestä..? Itse ajattellen - eikä ole koko maailma totuus- että parin kk aikana rakastellaan ja puhutaan, ja etenkin puhutaan jos ei rakastella. Seksihän nyt on "kuollut" kuten hän ilmaisi jos sitä ei koskaan ollutkaan. Kuullostaa väärältä kuviolta sinua kohtaan...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      73
      2815
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      64
      2703
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1637
    5. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      16
      1580
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1570
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1412
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1267
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1243
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1229
    Aihe